Så där ja :/
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    Så där ja :/

    Nu kom min mens, 2 v för tidigt. Skulle haft ÄL i onsdags, men i går började jag blöda. Tänkte att det kanske var en ÄL-blödning, men det har fortsatt som vanlig mens. Hur fan skall jag nu veta när jag har ÄL nästa gång ? Var ute och red i går, men det kan väl ändå inte satt igång mensen ? Man skall jo leva som vanligt sägs det :O
  2. 1
    Så där ja :/ Nu kom min mens, 2 v för tidigt. Skulle haft ÄL i onsdags, men i går började jag blöda. Tänkte att det kanske var en ÄL-blödning, men det har fortsatt som vanlig mens. Hur fan skall jag nu veta när jag har ÄL nästa gång ? Var ute och red i går, men det kan väl ändå inte satt igång mensen ? Man skall jo leva som vanligt sägs det :O
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Ridning ska ju inte påverka eller någon motion öht. Du får kanske använda ÄL-test?
  4. 2
    Ridning ska ju inte påverka eller någon motion öht. Du får kanske använda ÄL-test?
  5. Anonym
    #3
    Har använt dessa och började redan 5 dagar innan förväntad ÄL. Höll på att testa långt över f ÄL, alltså 7 dagar i rad utan resultat. Sedan gav jag upp och tänkte att det blir ingen ÄL denna månad. Nu vet jag inte om jag skall räkna gårdagen som första dagens mens !
  6. 3
    Har använt dessa och började redan 5 dagar innan förväntad ÄL. Höll på att testa långt över f ÄL, alltså 7 dagar i rad utan resultat. Sedan gav jag upp och tänkte att det blir ingen ÄL denna månad. Nu vet jag inte om jag skall räkna gårdagen som första dagens mens !
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Jag hade nog räknat det som mensstart och börjat testa med ÄL-stickor om 5-6 dagar
  8. 4
    Jag hade nog räknat det som mensstart och börjat testa med ÄL-stickor om 5-6 dagar
  9. Anonym
    #5
    Men vad jag har förstått så hinner inte ett ägg mogna på den korta tiden ?
  10. 5
    Men vad jag har förstått så hinner inte ett ägg mogna på den korta tiden ?
  11. Medlem sedan
    Jan 2014
    #6
    Det där med att kroppen spelar ett spratt när man försöker bli gravid är väl ändå bara såååå konstigt!

    Hmmm... Det kan inte ha varit någon form av mellanblödning? Men visst, inte så troligt kanske om man inte brukar ha det... Jättesvårt!

    Du får kanske ta det som en "konstig månad" och förhoppningsvis kommer du in i normal cykel denna månaden.
  12. 6
    Det där med att kroppen spelar ett spratt när man försöker bli gravid är väl ändå bara såååå konstigt!

    Hmmm... Det kan inte ha varit någon form av mellanblödning? Men visst, inte så troligt kanske om man inte brukar ha det... Jättesvårt!

    Du får kanske ta det som en "konstig månad" och förhoppningsvis kommer du in i normal cykel denna månaden.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar