Bråkstaken
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Bråkstaken

    Nej nu överdrev jag, vi har inte bråkat om den men min kära man tycker att den är så ful...men det tycker inte jag, jag blev kär i en ljusstake...:-)

    Har ni samma smak som er partner?

    Hur ser den ut, jo det kan ni få se i min blogg... som förresten måste vara en av de mest ouppdaterade bloggar som finns...

    Men ibland får jag in ett inlägg och då vill jag ju visa er:-)

    www.tisdags.blogg.se
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Bråkstaken Nej nu överdrev jag, vi har inte bråkat om den men min kära man tycker att den är så ful...men det tycker inte jag, jag blev kär i en ljusstake...:-)

    Har ni samma smak som er partner?

    Hur ser den ut, jo det kan ni få se i min blogg... som förresten måste vara en av de mest ouppdaterade bloggar som finns...

    Men ibland får jag in ett inlägg och då vill jag ju visa er:-)

    www.tisdags.blogg.se
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Ibland. Jag är betydligt mer inredningsintresserad än maken men oftast tycker han att jag fixar snyggt (men så har jag väldigt god smak också, haha). Men vi jämkar. Vi bor ju här bägge två och då måste vi få bestämma bägge två.
  4. 2
    Ibland. Jag är betydligt mer inredningsintresserad än maken men oftast tycker han att jag fixar snyggt (men så har jag väldigt god smak också, haha). Men vi jämkar. Vi bor ju här bägge två och då måste vi få bestämma bägge två.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    He he jag håller...

    med din man. Den var inget vidare.

    Nej vi har inte samma smak, jag har ju ingen smak alls om jag ska vara helt ärlig.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    He he jag håller... med din man. Den var inget vidare.

    Nej vi har inte samma smak, jag har ju ingen smak alls om jag ska vara helt ärlig.
  7. mandelblomma
    #4
    han har bra smak, han tycker oftast som jag. Eller när jag gjort det gillar han det
  8. 4
    han har bra smak, han tycker oftast som jag. Eller när jag gjort det gillar han det
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Vi har inte samma smak, du och jag

    Är det ett bygge med tandpetare från dagis, eller?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Vi har inte samma smak, du och jag Är det ett bygge med tandpetare från dagis, eller?
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Nej långt ifrån alltid samma smak som min man. Vi brukar nå fram till lösningar till slut ändå som tur är.

    Ljusstaken gör sig riktigt bra på bild. Vet inte om jag hade gillat den IRL.

    Tror faktiskt min man uppdaterar sin blogg mer sällan än du uppdaterar din - om det nu är någon tröst.
  12. 6
    Nej långt ifrån alltid samma smak som min man. Vi brukar nå fram till lösningar till slut ändå som tur är.

    Ljusstaken gör sig riktigt bra på bild. Vet inte om jag hade gillat den IRL.

    Tror faktiskt min man uppdaterar sin blogg mer sällan än du uppdaterar din - om det nu är någon tröst.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Han tyckte i o fs att det blev fint i uterummet men när jag kom hem med den undrade han vad jag köpt:-)
  14. 7
    Han tyckte i o fs att det blev fint i uterummet men när jag kom hem med den undrade han vad jag köpt:-)
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Jag tycker att den är väldigt fin:-) Jag ska hälsa honom att du tycker att han har rätt:-)
  16. 8
    Jag tycker att den är väldigt fin:-) Jag ska hälsa honom att du tycker att han har rätt:-)
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Vi har rätt olika smak men oftast men inte alltid låter han mig hållas, och jag honom:-) Han har tex valt tapterna till vårt blivande TV-rum:-)
  18. 9
    Vi har rätt olika smak men oftast men inte alltid låter han mig hållas, och jag honom:-) Han har tex valt tapterna till vårt blivande TV-rum:-)
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    :-) Näe dansk design hörru du du:-)
  20. 10
    :-) Näe dansk design hörru du du:-)
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Den är så fin tro mig:-) Ja lite tröstad blev jag:-)
  22. 11
    Den är så fin tro mig:-) Ja lite tröstad blev jag:-)
  23. Medlem sedan
    Jun 2004
    #12
    Min särbo gillar dödskallar, drakar, tatueringsgrejor, speglar & skyltar med text på och sånt vill jag inte ha i mitt hem...helt olika smak för det mesta :-)I
  24. 12
    Min särbo gillar dödskallar, drakar, tatueringsgrejor, speglar & skyltar med text på och sånt vill jag inte ha i mitt hem...helt olika smak för det mesta :-)I
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Perfekt ju att ni är särbo:-)
  26. 13
    Perfekt ju att ni är särbo:-)
  27. Medlem sedan
    Apr 2001
    #14
    HAHAHAHAHA nej verkligen inte. Vårt hem är därför en kakafoni av två väldigt olika personer och ett barn vars kaplastavar tar över totalt, Ibland har vi hela städer i vardagsrummet och kryssar mellan tornen.....
  28. 14
    HAHAHAHAHA nej verkligen inte. Vårt hem är därför en kakafoni av två väldigt olika personer och ett barn vars kaplastavar tar över totalt, Ibland har vi hela städer i vardagsrummet och kryssar mellan tornen.....
  29. Salander
    #15
    Nope vi har inte samma smak. Maken saknar smak och min smak är för dyr, så det blir kompromisser.
    Ingen av oss är väl direkt inredningsfantaster. Jag gillar avskalat och maken ser varje tom yta som en personlig uppmaning att fylla med grejjer.
  30. 15
    Nope vi har inte samma smak. Maken saknar smak och min smak är för dyr, så det blir kompromisser.
    Ingen av oss är väl direkt inredningsfantaster. Jag gillar avskalat och maken ser varje tom yta som en personlig uppmaning att fylla med grejjer.
  31. Medlem sedan
    Nov 1998
    #16
    Låter tungt. inget samboskap i sikte verkar det som ...
  32. 16
    Låter tungt. inget samboskap i sikte verkar det som ...
  33. Medlem sedan
    Jan 2004
    #17
    Jag och maken har ganska hyffsat lika smak. Ang din ljusstake så håller jag tyvärr med din man
  34. 17
    Jag och maken har ganska hyffsat lika smak. Ang din ljusstake så håller jag tyvärr med din man
  35. Kerstimärta
    #18
    Jag skulle ej köpa dylikt, inte heller maken. Jo, vi har ganska samma smak. Blir sällan käbbel kring sånt.
  36. 18
    Jag skulle ej köpa dylikt, inte heller maken. Jo, vi har ganska samma smak. Blir sällan käbbel kring sånt.
  37. Kerstimärta
    #19
    Inception!
  38. 19
    Inception!
  39. Medlem sedan
    Jun 2004
    #20
    nej men det beror på andra saker än inredning. Jag kan inte lämna närheten till havet, och han kan inte tänka sig att bo i lägenhet pga sin hobbyverksamhet bl a & det blir för dyrt att köpa ett hus här vid havet speciellt i vår ålder.
  40. 20
    nej men det beror på andra saker än inredning. Jag kan inte lämna närheten till havet, och han kan inte tänka sig att bo i lägenhet pga sin hobbyverksamhet bl a & det blir för dyrt att köpa ett hus här vid havet speciellt i vår ålder.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar