Tisdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Tisdag,

    sovit för lite, men ska försöka få ihop den här dagen också. Läsårets första fysikförhör i eftermiddag.
  2. 1
    Tisdag, sovit för lite, men ska försöka få ihop den här dagen också. Läsårets första fysikförhör i eftermiddag.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Lycka till med förhöret!
    Här är jag hemma och försöker städa - svàrt, jag hittar noll motivation. Vi har för mycket prylar, killarna är de slarvigaste man kan tänka, huset är för gammalt och för stort och det verkar som diskmaskinen har avlidit..
  4. 2
    Lycka till med förhöret!
    Här är jag hemma och försöker städa - svàrt, jag hittar noll motivation. Vi har för mycket prylar, killarna är de slarvigaste man kan tänka, huset är för gammalt och för stort och det verkar som diskmaskinen har avlidit..
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Hu, låter inte särskilt inspirerande ! Ta dig en bok och sätt dig i trädgården i stället .
  6. 3
    Hu, låter inte särskilt inspirerande ! Ta dig en bok och sätt dig i trädgården i stället .
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Känner mig heltrött och somnade när em läste för mig. Blir nog tidigt i säng ikväll.

    Imorgon kommer mannen hem.
  8. 4
    Känner mig heltrött och somnade när em läste för mig. Blir nog tidigt i säng ikväll.

    Imorgon kommer mannen hem.
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Och hur länge får han vara hemma den här gången ?! Hoppas du får tid att ta hand om dig själv.
  10. 5
    Och hur länge får han vara hemma den här gången ?! Hoppas du får tid att ta hand om dig själv.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Du det vet jag faktiskt inte. Nu är ju som tur var barnen äldre och behöver inte hjälp med allt.
  12. 6
    Du det vet jag faktiskt inte. Nu är ju som tur var barnen äldre och behöver inte hjälp med allt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar