Internet fördummar...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Internet fördummar...

    Nä, egentligen är det nog tvärt om. Men- jag läste den där Schyffert-grejen på Facebook om att man borde tråka ihjäl sverigedemokrater. Om Schyffert kan man förstås tycka vad man vill (jag tycker att han är rolig) men när man kollar igenom kommentarsfältet blir man ju för sjutton generad! Personangrepp, upprepningar av "SD-sanningar" förtäckta hot osv osv och på en så otroligt låg nivå. Påminner om mellanstadiedebatterna på samhällskunskapen. Jag tycker att man ska och får vara kritisk, men har man inget bättre att komma med än "Din mamma är ful" typ så kanske man ska hålla en lite låg profil.
  2. 1
    Internet fördummar... Nä, egentligen är det nog tvärt om. Men- jag läste den där Schyffert-grejen på Facebook om att man borde tråka ihjäl sverigedemokrater. Om Schyffert kan man förstås tycka vad man vill (jag tycker att han är rolig) men när man kollar igenom kommentarsfältet blir man ju för sjutton generad! Personangrepp, upprepningar av "SD-sanningar" förtäckta hot osv osv och på en så otroligt låg nivå. Påminner om mellanstadiedebatterna på samhällskunskapen. Jag tycker att man ska och får vara kritisk, men har man inget bättre att komma med än "Din mamma är ful" typ så kanske man ska hålla en lite låg profil.
  3. Salander
    #2
    Haha jag tror jag skippar att läsa igenom de kommentarsfälten då. Tack för tipset!
  4. 2
    Haha jag tror jag skippar att läsa igenom de kommentarsfälten då. Tack för tipset!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar