Hur långt tid tror ni det tar...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Hur långt tid tror ni det tar...

    ... innan OÄF bli lite mer blandat igen och inte i princip bara handlar om "SD är ett rasistiskt parti! kontra Nehejdå det är de inte alls!" och "Rödgröna är dumma i huvudet! kontra Nej det är alliansen som är empatilösa egon!" ungefär??
  2. 1
    Hur långt tid tror ni det tar... ... innan OÄF bli lite mer blandat igen och inte i princip bara handlar om "SD är ett rasistiskt parti! kontra Nehejdå det är de inte alls!" och "Rödgröna är dumma i huvudet! kontra Nej det är alliansen som är empatilösa egon!" ungefär??
  3. Gretah
    #2
    Om en vecka Typ.
  4. 2
    Om en vecka Typ.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    M a o kanske man får skaffa sig ett liv den närmsta veckan?
  6. 3
    M a o kanske man får skaffa sig ett liv den närmsta veckan?
  7. Gretah
    #4
    Ja det kan nog vara bra att passa på
  8. 4
    Ja det kan nog vara bra att passa på
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Det låter jobbigt, och min energinivå är av olika anledningar ungefär noll just nu, så det kommer olägligt. Var kan jag protestera?? Hos regeringen... Sm ingen typ vet vem det är?
  10. 5
    Det låter jobbigt, och min energinivå är av olika anledningar ungefär noll just nu, så det kommer olägligt. Var kan jag protestera?? Hos regeringen... Sm ingen typ vet vem det är?
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    Hur lång/kort tid det tar är ändå alldeles för länge.. Är så trött på detta snack.
  12. 6
    Hur lång/kort tid det tar är ändå alldeles för länge.. Är så trött på detta snack.
  13. Medlem sedan
    Apr 2012
    #7
    Heller det än inget alls, som det ju varit i perioder. Så för mig får det gärna fortsätta, om bara inslag som uppenbart balanserar på gränsen till både olagligt och obehagligt blir borttagna.
  14. 7
    Heller det än inget alls, som det ju varit i perioder. Så för mig får det gärna fortsätta, om bara inslag som uppenbart balanserar på gränsen till både olagligt och obehagligt blir borttagna.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Den senaste tiden tycker jag aktivitetsnivån har varit rätt lagom, även innan valspurten så att säga.

    Vad gäller olagliga inlägg så... ja jag ska nog inte ens börja...
  16. 8
    Den senaste tiden tycker jag aktivitetsnivån har varit rätt lagom, även innan valspurten så att säga.

    Vad gäller olagliga inlägg så... ja jag ska nog inte ens börja...
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Jag har försökt sticka in lite annat, med förhoppning att styra fokus från det bruna, men näe... OÄF verkar inte redo än
  18. 9
    Jag har försökt sticka in lite annat, med förhoppning att styra fokus från det bruna, men näe... OÄF verkar inte redo än
  19. Medlem sedan
    Apr 2012
    #10
    Nej, jag såg er diskussion på F&S. Somliga saker är mer konstiga än andra. Men jag vet ju hur värdarna resonerar och nu verkar det ju som att vissa av dem t o m nästan håller med. Så då är det ju förstås svårt...
  20. 10
    Nej, jag såg er diskussion på F&S. Somliga saker är mer konstiga än andra. Men jag vet ju hur värdarna resonerar och nu verkar det ju som att vissa av dem t o m nästan håller med. Så då är det ju förstås svårt...
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11
    Men det e bra att du försöker Själv e jag kass på att komma på nått..
  22. 11
    Men det e bra att du försöker Själv e jag kass på att komma på nått..
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12
    Men starta lite nya fräscha trådar ! Jag hugger på allt(tyvärr för er andra kanske)!
  24. 12
    Men starta lite nya fräscha trådar ! Jag hugger på allt(tyvärr för er andra kanske)!
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Jag har försökt!
  26. 13
    Jag har försökt!
  27. Medlem sedan
    Aug 2006
    #14
    Mmmm....
  28. 14
    Mmmm....
  29. Medlem sedan
    Oct 2006
    #15
    Jag ställde följdfrågor och förväntar mig något slags klart svar från Emi.
  30. 15
    Jag ställde följdfrågor och förväntar mig något slags klart svar från Emi.
  31. Medlem sedan
    Jan 2004
    #16
    Tror du på tomten också

    Det har blivit prestige i det där, redax anser att de har svarat men de verkar inte ha fattat vad som var frågan. och när du och andra förtydligat frågan så vill redax inte erkänna att de fattade fel från början utan gör som politiker,,,,,,upprepar sina nonsens-svar.
  32. 16
    Tror du på tomten också

    Det har blivit prestige i det där, redax anser att de har svarat men de verkar inte ha fattat vad som var frågan. och när du och andra förtydligat frågan så vill redax inte erkänna att de fattade fel från början utan gör som politiker,,,,,,upprepar sina nonsens-svar.
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #17
    Hur tror du oddsen ser ut?
  34. 17
    Hur tror du oddsen ser ut?
  35. Medlem sedan
    Oct 2006
    #18
    Ja, jag vet. Men även det bevisar deras ickehållning. Jag anser att de är ansvariga för vad som publiceras på deras sajt, jag undra om de tycker detsamma eller att de inte har det.
  36. 18
    Ja, jag vet. Men även det bevisar deras ickehållning. Jag anser att de är ansvariga för vad som publiceras på deras sajt, jag undra om de tycker detsamma eller att de inte har det.
  37. Medlem sedan
    Oct 2006
    #19
    Det brukar ju gå bra..

    moahaha, nej jag vet.
  38. 19
    Det brukar ju gå bra..

    moahaha, nej jag vet.
  39. Medlem sedan
    Aug 2006
    #20
    Men jag imponeras av din försiktiga optimism
  40. 20
    Men jag imponeras av din försiktiga optimism
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar