Vilket väder vi har!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Vilket väder vi har!

    Härlig sol och 20 grader!! Så varmt tycker jag ikke det är egentligen (jo för september, men ej för min smak) Men av nån anledning sitter jag här o svettas som en gris och det är inomhus haha.. Men jag klagar ej, love it! Och ikväll ska jag på hockey, yey! Mif-SSK
    It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
  2. 1
    Vilket väder vi har! Härlig sol och 20 grader!! Så varmt tycker jag ikke det är egentligen (jo för september, men ej för min smak) Men av nån anledning sitter jag här o svettas som en gris och det är inomhus haha.. Men jag klagar ej, love it! Och ikväll ska jag på hockey, yey! Mif-SSK
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Jag tycker det är alldeles lagom temp

    Men hockey i (sen-)sommarväder - känns inte det fel? Eller vad säger jag som har planerat vinterns skidresor halva sommaren ;-)
  4. 2
    Jag tycker det är alldeles lagom temp

    Men hockey i (sen-)sommarväder - känns inte det fel? Eller vad säger jag som har planerat vinterns skidresor halva sommaren ;-)
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Jo, det kan man tycka, tur det e kallare i rinken Säsongen har precis börjat och det är många matcher som ska spelas som fortsätter nästa år med. så det e lika bra att börja Fast resor får man nog planera tidigt om man ska få det man vill ha.
  6. 3
    Jo, det kan man tycka, tur det e kallare i rinken Säsongen har precis börjat och det är många matcher som ska spelas som fortsätter nästa år med. så det e lika bra att börja Fast resor får man nog planera tidigt om man ska få det man vill ha.
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Jättefint, men för kallt för min smak (vi har nog inga 20 utan snarare 17 i solen). Men ljuset gillar jag
  8. 4
    Jättefint, men för kallt för min smak (vi har nog inga 20 utan snarare 17 i solen). Men ljuset gillar jag
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Ja det är egentligen för kallt för mig med.. jag njut när vi hade 30+ Och ja ljuset, det är ju underbart!
  10. 5
    Ja det är egentligen för kallt för mig med.. jag njut när vi hade 30+ Och ja ljuset, det är ju underbart!
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Det hade räckt med 20 i somras också tycker jag... Vi hade lite folk här för att fira sonen förra helgen och satt ute hela kvällen, hur skönt som helst.
  12. 6
    Det hade räckt med 20 i somras också tycker jag... Vi hade lite folk här för att fira sonen förra helgen och satt ute hela kvällen, hur skönt som helst.
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Ja en del trivs bäst i de här temperaturerna, men jag tycker det blir kallt om kvällarna Tur det finns filtar o raggsockar
  14. 7
    Ja en del trivs bäst i de här temperaturerna, men jag tycker det blir kallt om kvällarna Tur det finns filtar o raggsockar
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8
    alldeles underbart,älskar höstenFast svårt att klä sig om man inte är hemma.Åker till skolan tidigt,mycket kläder och sen när man ska hem har man alldeles för varmt på sig ha ha .
    Men idag och några dar till tentapluggar jag hemma och kan lätt byta om eller ta en paus och smyga ut i svampskogen en stund
  16. 8
    alldeles underbart,älskar höstenFast svårt att klä sig om man inte är hemma.Åker till skolan tidigt,mycket kläder och sen när man ska hem har man alldeles för varmt på sig ha ha .
    Men idag och några dar till tentapluggar jag hemma och kan lätt byta om eller ta en paus och smyga ut i svampskogen en stund
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Jag har köpt nya raggisar, bara för sådant ändamål
  18. 9
    Jag har köpt nya raggisar, bara för sådant ändamål
  19. Medlem sedan
    Jun 2002
    #10
    Det är sant, det skiftar väldigt från morgon till em. Älskar oxå hösten när den e så här haha.
  20. 10
    Det är sant, det skiftar väldigt från morgon till em. Älskar oxå hösten när den e så här haha.
  21. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #11

    Perfekt, ja

    Långt bättre än det eländiga väder vi hade i somras då jag hade semester...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  22. 11
    Perfekt, ja Långt bättre än det eländiga väder vi hade i somras då jag hade semester...
  23. Medlem sedan
    Jun 2002
    #12
    Ja vädret kan ikke tilltala alla alltid, tur att det funkar för alla nån gång
  24. 12
    Ja vädret kan ikke tilltala alla alltid, tur att det funkar för alla nån gång
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Underbart väöder, får gärna fortsätta så här resten av september och hela oktober och halva november. Ja kanske att det sakta men säkert blir lite kallare, men solen,,,,,solen vill jag behålla
    Sen i slutet av november kan det komma lite snö
  26. 13
    Underbart väöder, får gärna fortsätta så här resten av september och hela oktober och halva november. Ja kanske att det sakta men säkert blir lite kallare, men solen,,,,,solen vill jag behålla
    Sen i slutet av november kan det komma lite snö
  27. Salander
    #14
    Ja och imorse hade vi 5 grader och dimma. Jag har feber och småsvettas så jag kurar också inne. Ha en kul kväll!
  28. 14
    Ja och imorse hade vi 5 grader och dimma. Jag har feber och småsvettas så jag kurar också inne. Ha en kul kväll!
  29. Medlem sedan
    Aug 2005
    #15
    Jag har varit på stranden och gick i linne! Några badade och några låg och päste i solkläder. Gudomligt skönt var det
  30. 15
    Jag har varit på stranden och gick i linne! Några badade och några låg och päste i solkläder. Gudomligt skönt var det
  31. Medlem sedan
    Aug 2002
    #16
    Visst är det underbart! Älskar den här tiden med sol och lite krisp i luften.
  32. 16
    Visst är det underbart! Älskar den här tiden med sol och lite krisp i luften.
  33. Medlem sedan
    Jul 2003
    #17
    Underbart! Det känns som att sommaren är låååång i år Älskar den här sortens septemberväder!
  34. 17
    Underbart! Det känns som att sommaren är låååång i år Älskar den här sortens septemberväder!
  35. Medlem sedan
    Jun 2002
    #18
    Ja gärna för mig får solen o värmen stanna kvar
  36. 18
    Ja gärna för mig får solen o värmen stanna kvar
  37. Medlem sedan
    Jun 2002
    #19
    Ja mornarna kan va kalla.. Vi hade jättekul, tyvärr så sket det sig med 3-4
  38. 19
    Ja mornarna kan va kalla.. Vi hade jättekul, tyvärr så sket det sig med 3-4
  39. Medlem sedan
    Jun 2002
    #20
    Härligt! Här blåste det nog lite för mycket för stranden.
  40. 20
    Härligt! Här blåste det nog lite för mycket för stranden.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar