Idag fick sambon in
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Idag fick sambon in

    Pengarna från fk efter hans sjukskrivning, kändes skönt eftersom vi inte väntat dom förrän till löningen. Så jag passade på att cykla till emporia och köpa det som jag ändå skulle köpa vid löningen, se till att cykeln var laglig när mörkret slår till och Erik behövde nya idrottskläder.
    Men jag lyxade till det med rökt lax och gjorde rårakor när jag kom hem.
    Supergott med rårakor, rökt lax och creme fraishe.
    Jag slog till med stort och köpte en ny foundation (den gamla var slut) och fick en lätt sminkning på Kicks. Så nu vet ni nivån på min lyx

    Nu är jag mätt och belåten, nyduschad och är avslappnad efter två helvetesmånader ekonomiskt.
    Idag har vi dessutom haft ett bra gruppmöte där även vår divisionschef var med, en mycket sympatisk man med bra visioner och mycket inspirerande
  2. 1
    Idag fick sambon in Pengarna från fk efter hans sjukskrivning, kändes skönt eftersom vi inte väntat dom förrän till löningen. Så jag passade på att cykla till emporia och köpa det som jag ändå skulle köpa vid löningen, se till att cykeln var laglig när mörkret slår till och Erik behövde nya idrottskläder.
    Men jag lyxade till det med rökt lax och gjorde rårakor när jag kom hem.
    Supergott med rårakor, rökt lax och creme fraishe.
    Jag slog till med stort och köpte en ny foundation (den gamla var slut) och fick en lätt sminkning på Kicks. Så nu vet ni nivån på min lyx

    Nu är jag mätt och belåten, nyduschad och är avslappnad efter två helvetesmånader ekonomiskt.
    Idag har vi dessutom haft ett bra gruppmöte där även vår divisionschef var med, en mycket sympatisk man med bra visioner och mycket inspirerande
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ja det där är nog samma nivå på lyx som jag skulle unna mig. Fast jag skulle inte göra det på just rökt lax eller Foundation eftersom jag inte äter rökt lax och inte använder foundation
  4. 2
    Ja det där är nog samma nivå på lyx som jag skulle unna mig. Fast jag skulle inte göra det på just rökt lax eller Foundation eftersom jag inte äter rökt lax och inte använder foundation
  5. Salander
    #3
    Vad trevligt att få unna sig lite. Jag har ganska låga krav på sånt. Jag ska shoppa en ny sport-BH när lönen kommer, har jag tänkt i ungefär tre månader nu. Jag är värdelös på att shoppa , men jag chockade ju vilt och köpte skjortor häromveckan.
  6. 3
    Vad trevligt att få unna sig lite. Jag har ganska låga krav på sånt. Jag ska shoppa en ny sport-BH när lönen kommer, har jag tänkt i ungefär tre månader nu. Jag är värdelös på att shoppa , men jag chockade ju vilt och köpte skjortor häromveckan.
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Låter härligt! Bra att du kunde köpa något lyxigt till dig själv även om ni sitter i ett tight läge.
  8. 4
    Låter härligt! Bra att du kunde köpa något lyxigt till dig själv även om ni sitter i ett tight läge.
  9. Kerstimärta
    #5
    Vad härligt med så mycket trevligt på samma gång!

    Här har jag och maken fått meddelande om galet mkt bonus från jobbet som kommer i septemberlönen.

    Så älskar jag KPA pensions nya TVreklam. Med flickan som cyklat omkull. Den är bara för underbar.

    Mina dagens positiva.
  10. 5
    Vad härligt med så mycket trevligt på samma gång!

    Här har jag och maken fått meddelande om galet mkt bonus från jobbet som kommer i septemberlönen.

    Så älskar jag KPA pensions nya TVreklam. Med flickan som cyklat omkull. Den är bara för underbar.

    Mina dagens positiva.
  11. mandelblomma
    #6
    Åh vad skönt!
    F-kassan tycker jag är otroligt snabba med utbetalning numera!
    Trevlig kväll
  12. 6
    Åh vad skönt!
    F-kassan tycker jag är otroligt snabba med utbetalning numera!
    Trevlig kväll
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7
    Det låter underbart! Rårakor med rökt lax är bland det godaste vi vet här hemma
  14. 7
    Det låter underbart! Rårakor med rökt lax är bland det godaste vi vet här hemma
  15. Medlem sedan
    Nov 2008
    #8
    Vilken god mat...älskar lax! Men du, det är så att jag överprenumererat (!) på sminkboxar med cremer och smink..saknar du något så pma. Bra om det kommer till nytta! 😜
  16. 8
    Vilken god mat...älskar lax! Men du, det är så att jag överprenumererat (!) på sminkboxar med cremer och smink..saknar du något så pma. Bra om det kommer till nytta! 😜
  17. Medlem sedan
    Nov 2008
    #9
    Du har pm.
  18. 9
    Du har pm.
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #10
    Tack
  20. 10
    Tack
  21. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #11
    Bäst att påpeka, det var pengar som skulle kommit in förra månaden, så vi har inte tagit några pengar i förskott, utan svurit över arbetsgivaren som lämnade in papprena ungefär 5 veckor för sent
  22. 11
    Bäst att påpeka, det var pengar som skulle kommit in förra månaden, så vi har inte tagit några pengar i förskott, utan svurit över arbetsgivaren som lämnade in papprena ungefär 5 veckor för sent
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar