"Fi är en mörk och destruktiv kraft"
Politik
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    "Fi är en mörk och destruktiv kraft"

    Det här är första gången någonsin jag ar sett någon offentlig person som har påpekat likheten mellan (F!) och (sd): www.aftonbladet.se/nyheter/article19546961.ab

    Likheten är förstås principiell, inte i politiskt program. Att (F!) går i spinn och slår ifrån sig är inget konstigt, det gör säkert (sd) också. Ändå är (F!) mer öppet sexistiskt än vad (sd) är rasistiskt men det kan för all del bero på att (sd) granskas kritiskt medan media gullar med (F!) så de har inget tryck på sig.

    Vi får väl se om Billström får löpa gatlopp i media idag.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    "Fi är en mörk och destruktiv kraft" Det här är första gången någonsin jag ar sett någon offentlig person som har påpekat likheten mellan (F!) och (sd): www.aftonbladet.se/nyheter/article19546961.ab

    Likheten är förstås principiell, inte i politiskt program. Att (F!) går i spinn och slår ifrån sig är inget konstigt, det gör säkert (sd) också. Ändå är (F!) mer öppet sexistiskt än vad (sd) är rasistiskt men det kan för all del bero på att (sd) granskas kritiskt medan media gullar med (F!) så de har inget tryck på sig.

    Vi får väl se om Billström får löpa gatlopp i media idag.
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Den brottslingen och halvrasisten är kanske inte riktigt rätt person att anklaga andra för att vara mörka krafter.
  4. 2
    Den brottslingen och halvrasisten är kanske inte riktigt rätt person att anklaga andra för att vara mörka krafter.
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    Struntar i jämförelsen men du påpekar något jag tycker är riktigt skrämmande och det är hur vinklad vår journalistkår är. Jag fattar verkligen inte varför det gullas så mycket med så destruktiva partier som F! och MP medan man gör allt för att hänga ut SD-kandidater.
  6. 3
    Struntar i jämförelsen men du påpekar något jag tycker är riktigt skrämmande och det är hur vinklad vår journalistkår är. Jag fattar verkligen inte varför det gullas så mycket med så destruktiva partier som F! och MP medan man gör allt för att hänga ut SD-kandidater.
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Haha. Perspektiven kan uppenbarligen se olika ut, här i världen. Varför var omvärlden så elak mot stackars Hitler och NSDAP...?
  8. 4
    Haha. Perspektiven kan uppenbarligen se olika ut, här i världen. Varför var omvärlden så elak mot stackars Hitler och NSDAP...?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar