Tålamod
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Tålamod

    Jag hatar dom här två veckorna mellan äl och bim som bara går ut på att vänta. Blir galen på att jag inte kan låta bli att leta efter symtom fast jag vet att det är för tidigt. Har bim 26/9 och det är tredje försöket sen mitt MF. Snälla håll tummarna för att det går vägen!
  2. 1
    Tålamod Jag hatar dom här två veckorna mellan äl och bim som bara går ut på att vänta. Blir galen på att jag inte kan låta bli att leta efter symtom fast jag vet att det är för tidigt. Har bim 26/9 och det är tredje försöket sen mitt MF. Snälla håll tummarna för att det går vägen!
  3. Nr 4/15
    #2
    Visst är dom evighetslånga :/ har själv ÄL nu så sen börjar väntan för mig med har BIM den 6/10 *suck*, detta blir vårt 3:e försök efter det sista MF vi hade i juni men försök 9 kanske totalt (har kämpat i 15 månader men har ju varit gravid och haft MF så en del månader går ju bort helt)
    Vi får väl fortsätta hålla tummarna för varandra även om vi är på olika sidor härinne Kraaam och lycka till
  4. 2
    Visst är dom evighetslånga :/ har själv ÄL nu så sen börjar väntan för mig med har BIM den 6/10 *suck*, detta blir vårt 3:e försök efter det sista MF vi hade i juni men försök 9 kanske totalt (har kämpat i 15 månader men har ju varit gravid och haft MF så en del månader går ju bort helt)
    Vi får väl fortsätta hålla tummarna för varandra även om vi är på olika sidor härinne Kraaam och lycka till
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3

    Tålamod

    Eller hur! Det verkar vara betydligt mer aktivitet i er grupp. Brukar kika in lite då och då
  6. 3
    Tålamod Eller hur! Det verkar vara betydligt mer aktivitet i er grupp. Brukar kika in lite då och då
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4

    Tålamod

    Och tack desamma förresten kram kram
  8. 4
    Tålamod Och tack desamma förresten kram kram
  9. Medlem sedan
    Mar 2012
    #5
    Jag håller med dig!! Hade äl i torsdags och väntan har börjat igen, försök nummer 5.. Längtar så tills det äntligen blir ett plus!
    Hur har det gått för dig e_90? Håller tummarna för att det gått vägen!
  10. 5
    Jag håller med dig!! Hade äl i torsdags och väntan har börjat igen, försök nummer 5.. Längtar så tills det äntligen blir ett plus!
    Hur har det gått för dig e_90? Håller tummarna för att det gått vägen!
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Jag längtar också så enormt mycket! Ingen mens har dykt upp än så hoppet finns kvar. Jag har däremot inte testat mig än men tror inte jag orkar hålla mig så länge till. Tänker att om det nu inte tagit sig kanske det ändå kan krävas ett test för att få mensen att komma. Vi får se vad som händer :P Håller tummarna för dig med
  12. 6
    Jag längtar också så enormt mycket! Ingen mens har dykt upp än så hoppet finns kvar. Jag har däremot inte testat mig än men tror inte jag orkar hålla mig så länge till. Tänker att om det nu inte tagit sig kanske det ändå kan krävas ett test för att få mensen att komma. Vi får se vad som händer :P Håller tummarna för dig med
  13. Medlem sedan
    Mar 2008
    #7
    Men snälla du testa, hur klarar du att låta bli Hoppas verkligen att du är gravid Håller tummar och tår
  14. 7
    Men snälla du testa, hur klarar du att låta bli Hoppas verkligen att du är gravid Håller tummar och tår
  15. Medlem sedan
    Mar 2012
    #8
    Håller med fru ragge, Hur orkar du hålla dig från att testa? Håller tummarna för att du får ditt plus
  16. 8
    Håller med fru ragge, Hur orkar du hålla dig från att testa? Håller tummarna för att du får ditt plus
  17. Medlem sedan
    Jan 2011
    #9

    Tålamod

    Tog två test i morse och vet ni vad. JAG ÄR GRAVID!!!!!!!! Känns sjukt läskigt med tanke på hur snabbt det var över förra gången. Men jag ska försöka att inte oroa mig för mycket...
  18. 9
    Tålamod Tog två test i morse och vet ni vad. JAG ÄR GRAVID!!!!!!!! Känns sjukt läskigt med tanke på hur snabbt det var över förra gången. Men jag ska försöka att inte oroa mig för mycket...
  19. Medlem sedan
    Mar 2012
    #10
    Åh, så roligt för dig!! :-D nu har du en härlig tid framför dig! Försök att inte oroa dig utan njut och var glad!! Grattis :-)
  20. 10
    Åh, så roligt för dig!! :-D nu har du en härlig tid framför dig! Försök att inte oroa dig utan njut och var glad!! Grattis :-)
  21. Medlem sedan
    Jan 2011
    #11

    Tålamod

    Tack! Håller tummarna för er
  22. 11
    Tålamod Tack! Håller tummarna för er
  23. Medlem sedan
    Jan 2014
    #12
    Stort grattis!!
  24. 12
    Stort grattis!!
  25. Medlem sedan
    Mar 2008
    #13
    Åååå vad jag hoppas att det går hela vägen för dig den här gången, lycka till <3
  26. 13
    Åååå vad jag hoppas att det går hela vägen för dig den här gången, lycka till <3
  27. Medlem sedan
    Mar 2012
    #14
    Här kom mensen fyra dagar förtidigt, några dagar att slippa vänta, men så tråkigt!! Lagom deppig såhär en söndagskväll.. Men det är ju "bara" att försöka igen!
  28. 14
    Här kom mensen fyra dagar förtidigt, några dagar att slippa vänta, men så tråkigt!! Lagom deppig såhär en söndagskväll.. Men det är ju "bara" att försöka igen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar