Servicefinder
Ordet är fritt
  1. Misell
    #1

    Servicefinder

    blev jag uppringd av idag och var på vippen att teckna avtal med dem, men jag hejdade mig i sista stund och ställde några kontrollfrågor som jag inte var riktigt nöjd med svaret på. Jag fick överlag ingen bra magkänsla.
    Googlade runt lite sen och insåg att jag nog fattade helt rätt beslut.
    Någon med erfarenhet av detta företag?
  2. 1
    Servicefinder blev jag uppringd av idag och var på vippen att teckna avtal med dem, men jag hejdade mig i sista stund och ställde några kontrollfrågor som jag inte var riktigt nöjd med svaret på. Jag fick överlag ingen bra magkänsla.
    Googlade runt lite sen och insåg att jag nog fattade helt rätt beslut.
    Någon med erfarenhet av detta företag?
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Jag tackar aldrig någonsin ja till något per telefon. Själv skulle jag önska att vi i Sverige, i likhet med flera andra länder, helt enkelt förbjuder marknadsföring och försäljning per telefon, e-post och postadress.
  4. 2
    Jag tackar aldrig någonsin ja till något per telefon. Själv skulle jag önska att vi i Sverige, i likhet med flera andra länder, helt enkelt förbjuder marknadsföring och försäljning per telefon, e-post och postadress.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar