Jag säger bara:
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Jag säger bara:

    Neurografi = tortyr. Ungefär. Tänk er när man slår armbågen i en dörrkarm eller nåt. Aj! eller hur? Tänk er då upprepade elstötar där, på det där stället. Och en himla massa andra ställen. Aj!! ännu mer.

    Många känner tydligen inte av det. De måste verkligen verkligen ha fel på nerverna

    Men jag lever. Ni kan andas ut
  2. 1
    Jag säger bara: Neurografi = tortyr. Ungefär. Tänk er när man slår armbågen i en dörrkarm eller nåt. Aj! eller hur? Tänk er då upprepade elstötar där, på det där stället. Och en himla massa andra ställen. Aj!! ännu mer.

    Många känner tydligen inte av det. De måste verkligen verkligen ha fel på nerverna

    Men jag lever. Ni kan andas ut
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Beklagar att det uppenbarligen blev så obehagligt. För min del blev det aldrig något stort obehag.
  4. 2
    Beklagar att det uppenbarligen blev så obehagligt. För min del blev det aldrig något stort obehag.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Nämen usch, vad skönt att det är över När får hon veta resultatet av tortyren månne?
  6. 3
    Nämen usch, vad skönt att det är över När får hon veta resultatet av tortyren månne?
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Vad konstigt att det kan vara så jätteolika! Att en del liksom inte känner nåt alls, andra tycker att det gör hur ont som helst.

    Skönt att du överlevde i alla fall! Fick du nåt besked idag?
  8. 4
    Vad konstigt att det kan vara så jätteolika! Att en del liksom inte känner nåt alls, andra tycker att det gör hur ont som helst.

    Skönt att du överlevde i alla fall! Fick du nåt besked idag?
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Har du ont där innan? Det borde ju kunna påverka.
    Usch, låter inte kul, men det är väl skönt att ha det gjort?
  10. 5
    Har du ont där innan? Det borde ju kunna påverka.
    Usch, låter inte kul, men det är väl skönt att ha det gjort?
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Nej men usch då, vad jobbigt det där lät Tur att du lever i alla fall
  12. 6
    Nej men usch då, vad jobbigt det där lät Tur att du lever i alla fall
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Ja visst är det skumt hur olika det kan vara... Högst upp i taket hoppar tydligen elektrikerna Typ de vet att elektricitet är farligt så de är helhispiga Fastän dessa doser inte är farliga..

    Nej jag har inte haft ont, bara domningar, stickningar och emellanåt kramp.
  14. 7
    Ja visst är det skumt hur olika det kan vara... Högst upp i taket hoppar tydligen elektrikerna Typ de vet att elektricitet är farligt så de är helhispiga Fastän dessa doser inte är farliga..

    Nej jag har inte haft ont, bara domningar, stickningar och emellanåt kramp.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar