Torsdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Torsdag,

    det känns klibbigt ute. Hemarbetardag till klockan 18 då jag har en elev. Funderar redan på om jag kan hitta nå't att äta till lunch.
  2. 1
    Torsdag, det känns klibbigt ute. Hemarbetardag till klockan 18 då jag har en elev. Funderar redan på om jag kan hitta nå't att äta till lunch.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Klibbigt här med, trodde och hoppades det skulle åska och regna i natt men icke...Nu får det gärna bli lite svalare, 30 grader i mitten av september känns skumt! Skönt med hemarbetardag. jag har massa besök plus möte idag och kl 19.30 måste jag på fotbollsklubbmöte också. Ha en bra dag
  4. 2
    Klibbigt här med, trodde och hoppades det skulle åska och regna i natt men icke...Nu får det gärna bli lite svalare, 30 grader i mitten av september känns skumt! Skönt med hemarbetardag. jag har massa besök plus möte idag och kl 19.30 måste jag på fotbollsklubbmöte också. Ha en bra dag
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Full fart hos dig, som alltid ! Hoppas mötena inte är alltför tradiga, var sig på jobb eller på fotbollsklubben.
  6. 3
    Full fart hos dig, som alltid ! Hoppas mötena inte är alltför tradiga, var sig på jobb eller på fotbollsklubben.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Katarina, då kan vi gå på möte ihop. Har också fotbollsmöte 19:30 men vårt blir nog inte trevligt. Klubben är arg på vår manager.

    Annars kör vi fullt race med gympa och 3x scouter.
  8. 4
    Katarina, då kan vi gå på möte ihop. Har också fotbollsmöte 19:30 men vårt blir nog inte trevligt. Klubben är arg på vår manager.

    Annars kör vi fullt race med gympa och 3x scouter.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar