VBÅ-uppdatering
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    VBÅ-uppdatering

    Vivianne är ute ur kistan och nu är Maggie där istället.
    Chloe föder barn (tar säkert fyra avsnitt innan barnet är fött, om det räcker )
  2. 1
    VBÅ-uppdatering Vivianne är ute ur kistan och nu är Maggie där istället.
    Chloe föder barn (tar säkert fyra avsnitt innan barnet är fött, om det räcker )
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    Kista?

    ja jisses den serien alltså

    Jag vet i tusan om jag velat känna manusförfattarna alltså
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  4. 2
    Kista? ja jisses den serien alltså

    Jag vet i tusan om jag velat känna manusförfattarna alltså
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Enda TV-serie jag följer är Gabaldons

    "Outlander" har ju blivit TV-serie och går att följa via nätet. Den som är intresserad av detaljer kan alltid skicka PM till mig och fråga, den har inte kommit till Sverige ännu.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Enda TV-serie jag följer är Gabaldons "Outlander" har ju blivit TV-serie och går att följa via nätet. Den som är intresserad av detaljer kan alltid skicka PM till mig och fråga, den har inte kommit till Sverige ännu.
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Favorit i repris, när jag var föräldraledig så var det John som låg i en kista har jag för mig
  8. 4
    Favorit i repris, när jag var föräldraledig så var det John som låg i en kista har jag för mig
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5

    Jag trodde...

    ... Chloe var borta för länge sen, men hörde nåt förra veckan att det var nåt hemligt med pappan till hennes barn. Ja i den staden bör DNA-testföretagen blomstra...

    Hur kom Vivian ut?
  10. 5
    Jag trodde... ... Chloe var borta för länge sen, men hörde nåt förra veckan att det var nåt hemligt med pappan till hennes barn. Ja i den staden bör DNA-testföretagen blomstra...

    Hur kom Vivian ut?
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #6
    Ingen aning, jag ser ju bara serien när jag är ledig eller som idag, väldigt ynklig.
    Vallningar, gah släng er i väggen. Försökte vara lite nyttig när jag var hemma och hängde en tvätt, jag blev sjöblöt av den ansträngningen, bör nog återgå till soffläge igen *snyyyyt*
  12. 6
    Ingen aning, jag ser ju bara serien när jag är ledig eller som idag, väldigt ynklig.
    Vallningar, gah släng er i väggen. Försökte vara lite nyttig när jag var hemma och hängde en tvätt, jag blev sjöblöt av den ansträngningen, bör nog återgå till soffläge igen *snyyyyt*
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    Jag som aldrig sett serien blir ju väldigt nyfiken på denna kista. Vad är det för kista? Vart står den? Och varför hamnar de i kistor hela tiden? Och sist men inte minst hur länge är de där och hur överlever de?
  14. 7
    Jag som aldrig sett serien blir ju väldigt nyfiken på denna kista. Vad är det för kista? Vart står den? Och varför hamnar de i kistor hela tiden? Och sist men inte minst hur länge är de där och hur överlever de?
  15. Medlem sedan
    Jun 2005
    #8

    som sagt

    galet
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  16. 8
    som sagt galet
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #9
    Tyvärr har jag inga svar alls. Tror inte det kommer hända så mycket i morgon heller, jag hoppas självklart att jag kommer vara frisk nästa vecka, så jag får väl vänta till julen eller så för att se uppföljningen
    Men serien är .. galen... manusförfattarnas fantasi har inga gränser
  18. 9
    Tyvärr har jag inga svar alls. Tror inte det kommer hända så mycket i morgon heller, jag hoppas självklart att jag kommer vara frisk nästa vecka, så jag får väl vänta till julen eller så för att se uppföljningen
    Men serien är .. galen... manusförfattarnas fantasi har inga gränser
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    #10
    Kistan, som Maggie ligger i, står i ett mausoleum som Victor byggt. Kistan ska egentligen innehålla kvarlevor av hans dotter Isabell....
    Hur länge Maggie klarar sig vet man inte. Men Vivian klarade sig genom att få mat genom en slang och likaså luft på samma sätt :-)
    Dock förtäljer inte historien hur de bajsar o kissar :-)
  20. 10
    Kistan, som Maggie ligger i, står i ett mausoleum som Victor byggt. Kistan ska egentligen innehålla kvarlevor av hans dotter Isabell....
    Hur länge Maggie klarar sig vet man inte. Men Vivian klarade sig genom att få mat genom en slang och likaså luft på samma sätt :-)
    Dock förtäljer inte historien hur de bajsar o kissar :-)
  21. Medlem sedan
    Aug 2002
    #11
    Helt underbart! Som sagt vilken fantasi de som jobbar med den serien verkar ha. 😉👍
  22. 11
    Helt underbart! Som sagt vilken fantasi de som jobbar med den serien verkar ha. 😉👍
  23. Medlem sedan
    Jun 2002
    #12
    Ser bara då o då.. men missade HUR Vivianne kom ut och Maggie kom in. Men såg att hon låg där nu.. Spännande el hur!!??
  24. 12
    Ser bara då o då.. men missade HUR Vivianne kom ut och Maggie kom in. Men såg att hon låg där nu.. Spännande el hur!!??
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Fast ändå inte, eftersom mycket kommer tillbaka... Dubbelgångare, hemliga barn/fäder, folk som dör men kommer tillbaka, personlighetsförändrande injektioner.. fast objekten varierar
  26. 13
    Fast ändå inte, eftersom mycket kommer tillbaka... Dubbelgångare, hemliga barn/fäder, folk som dör men kommer tillbaka, personlighetsförändrande injektioner.. fast objekten varierar
  27. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #14
    Det mest underbara
    Vi erkänner att vi tjuvtittar på VBÅ , ,
  28. 14
    Det mest underbara
    Vi erkänner att vi tjuvtittar på VBÅ , ,
  29. Gretah
    #15
    Men hur hamnade Maggie där??? ( vilket var Vivians plan från början)
  30. 15
    Men hur hamnade Maggie där??? ( vilket var Vivians plan från början)
  31. Medlem sedan
    Nov 2003
    #16
    Man blir ju nästan sugen på att se serien, det låter ju oerhört spännande. Brukar inte glo på dagsåpor, men fastnade i Glamour en period någon gång i början av nittiotalet. Fast det är ju så länge sen att det är preskriberat nu.
  32. 16
    Man blir ju nästan sugen på att se serien, det låter ju oerhört spännande. Brukar inte glo på dagsåpor, men fastnade i Glamour en period någon gång i början av nittiotalet. Fast det är ju så länge sen att det är preskriberat nu.
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #17
    Don't do it!!!
  34. 17
    Don't do it!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar