NU fattar jag
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    NU fattar jag

    varför Emi är en så sällsynt gäst här på forumet numera.
    Hon satsar på sin tv-karriär! Hon sitter på ettan i detta nu och säger klokord .
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  2. 1
    NU fattar jag varför Emi är en så sällsynt gäst här på forumet numera.
    Hon satsar på sin tv-karriär! Hon sitter på ettan i detta nu och säger klokord .
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Det är sånt som gör att man behöver långt sommarlov, tror jag.

    Men du, forumet är ju segt som fasen emellanåt fortfarande. Det kanske är tur att vi skrämt bort så många ändå... annars hade det kanske fastnat som i kvicksand.
  4. 2
    Det är sånt som gör att man behöver långt sommarlov, tror jag.

    Men du, forumet är ju segt som fasen emellanåt fortfarande. Det kanske är tur att vi skrämt bort så många ändå... annars hade det kanske fastnat som i kvicksand.
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
  6. 3
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Va, vem av dem var hon? Jag tittade, om du menar på Debatt.
  8. 4
    Va, vem av dem var hon? Jag tittade, om du menar på Debatt.
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Nej, programmet innan - det där om stress och så. En av affs toppbloggare var med, hon kände tydligen en stress och ett behov att vara uppkopplad jämt och ständigt och Emi var med där på slutet och stöttade som arbetsgivare.
  10. 5
    Nej, programmet innan - det där om stress och så. En av affs toppbloggare var med, hon kände tydligen en stress och ett behov att vara uppkopplad jämt och ständigt och Emi var med där på slutet och stöttade som arbetsgivare.
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    Aha, jag orkade inte se klart programmet. Såg en kvart mitt i om ens.
  12. 6
    Aha, jag orkade inte se klart programmet. Såg en kvart mitt i om ens.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Nu var jag ju tvungen att kolla på svtplay Jag kollade ett par minuter i starten och sen kollade jag slutet
  14. 7
    Nu var jag ju tvungen att kolla på svtplay Jag kollade ett par minuter i starten och sen kollade jag slutet
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    Jag hade tvn på i bakgrunden och häpnades en stund över..ja..de väldigt rosa, stora läpparna. Inte på Emi då , utan på bloggerskan.
    Och sen hörde jag Emis namn nämnas och var ju tvungen att lyssna på klokorden .
  16. 8
    Jag hade tvn på i bakgrunden och häpnades en stund över..ja..de väldigt rosa, stora läpparna. Inte på Emi då , utan på bloggerskan.
    Och sen hörde jag Emis namn nämnas och var ju tvungen att lyssna på klokorden .
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Ja de där stora rosa läpparna reagerade jag på också. Jag kanske är fördomsfull, men jag har svårt att ta människor som gör så (botoxar eller vad man nu gör) seriöst. Inte blev det bättre än det lilla jag såg av henne för övrigt. Tyvärr.
  18. 9
    Ja de där stora rosa läpparna reagerade jag på också. Jag kanske är fördomsfull, men jag har svårt att ta människor som gör så (botoxar eller vad man nu gör) seriöst. Inte blev det bättre än det lilla jag såg av henne för övrigt. Tyvärr.
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10
    Smaken är som baken, och tycker hon att det är fint med jättestora rosa läppar så ska hon såklart ha det
    Men nog tittar man till en gång extra. Det ser ju inte JÄTTEnaturligt ut...
  20. 10
    Smaken är som baken, och tycker hon att det är fint med jättestora rosa läppar så ska hon såklart ha det
    Men nog tittar man till en gång extra. Det ser ju inte JÄTTEnaturligt ut...
  21. Medlem sedan
    Oct 2006
    #11
    Tyckte det var ett lättlöst problem.
    Tja, det tycker jag alltid (när jag läser om problemen de har, har inte sett ett helt avsnitt).
    Väldigt segt program, nästan som om det vore på skämt, typ Reuter & Skoog..
  22. 11
    Tyckte det var ett lättlöst problem.
    Tja, det tycker jag alltid (när jag läser om problemen de har, har inte sett ett helt avsnitt).
    Väldigt segt program, nästan som om det vore på skämt, typ Reuter & Skoog..
  23. Medlem sedan
    Oct 2006
    #12
    Synd att jag missade den delen, förmodligen det intressantaste med programmet!
  24. 12
    Synd att jag missade den delen, förmodligen det intressantaste med programmet!
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Nu såg jag ju inte hela så jag fattade inte problemet, mer än att det var stress
  26. 13
    Nu såg jag ju inte hela så jag fattade inte problemet, mer än att det var stress
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14
    Japp, smaken är som baken. Alla får ha det de vill, men jag behöver inte gilla det
    Och nej, det ser ju inte riktigt naturligt ut nej
  28. 14
    Japp, smaken är som baken. Alla får ha det de vill, men jag behöver inte gilla det
    Och nej, det ser ju inte riktigt naturligt ut nej
  29. Medlem sedan
    Aug 2011
    #15
    Jag såg första avsnittet och skrev om det här. När de hade en familj med tusen aktiviteter, där mamman höll på att braka ihop. Och när sen "experten" lyckades få till en lucka i familjens späckade almanacka, så föreslog hon att de skulle åka på äventyrsbad . Inte så fiffigt, tycker jag.
  30. 15
    Jag såg första avsnittet och skrev om det här. När de hade en familj med tusen aktiviteter, där mamman höll på att braka ihop. Och när sen "experten" lyckades få till en lucka i familjens späckade almanacka, så föreslog hon att de skulle åka på äventyrsbad . Inte så fiffigt, tycker jag.
  31. Medlem sedan
    Jan 2004
    #16
    Aha det var det programmet du hade sett då. Nej det lät ju inte så himla smart.
  32. 16
    Aha det var det programmet du hade sett då. Nej det lät ju inte så himla smart.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar