Ni som Hemnet-knarkar
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Ni som Hemnet-knarkar

    Vad sägs om den här då?
    http://www.svd.se/naringsliv/pengar/...60.svd?sidan=1

    Priset går säkert att pruta litet på...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Ni som Hemnet-knarkar Vad sägs om den här då?
    http://www.svd.se/naringsliv/pengar/...60.svd?sidan=1

    Priset går säkert att pruta litet på...
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Fantastisk lägenhet men ganska fult inrett. Takspottar och sjuttonhundratal=dålig kombo i mina ögon. Fast om jag fick lägenheten skulle jag nog kunna leva med det också. Är du i flyttartagen Christopher? Är den inte lite stor för din lilla familj?
  4. 2
    Fantastisk lägenhet men ganska fult inrett. Takspottar och sjuttonhundratal=dålig kombo i mina ögon. Fast om jag fick lägenheten skulle jag nog kunna leva med det också. Är du i flyttartagen Christopher? Är den inte lite stor för din lilla familj?
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    För stor för min budget åtminstone

    Nja, flytta skall jag nog så småningom men inte till 08-land, jag lär hålla mig kvar i Skåne för jag tror inte att mina killar flyttar särskilt långt - om de nu någonsin gör det alls alltså...

    Nåja, det skall de väl. Den dagen kommer jag att behöva något mindre.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    För stor för min budget åtminstone Nja, flytta skall jag nog så småningom men inte till 08-land, jag lär hålla mig kvar i Skåne för jag tror inte att mina killar flyttar särskilt långt - om de nu någonsin gör det alls alltså...

    Nåja, det skall de väl. Den dagen kommer jag att behöva något mindre.
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Nja, inget drömobjekt för mig i alla fall. Jag kikar nog ibland efter vissa lägen, spännande planlösningar, arkitektur jag gillar, och ibland bara det som är annorlunda, och på sätt och vis passar det ju in, Men samtidigt är det helt enkelt lite too much och inget som lockar. Det är ett objekt jag rätt snabbt bläddrar förbi, trots prislappen.

    Vilket pytte-hus jag bor i jämfört med denna våning
  8. 4
    Nja, inget drömobjekt för mig i alla fall. Jag kikar nog ibland efter vissa lägen, spännande planlösningar, arkitektur jag gillar, och ibland bara det som är annorlunda, och på sätt och vis passar det ju in, Men samtidigt är det helt enkelt lite too much och inget som lockar. Det är ett objekt jag rätt snabbt bläddrar förbi, trots prislappen.

    Vilket pytte-hus jag bor i jämfört med denna våning
  9. Medlem sedan
    Jul 2006
    #5
    Jo, men jag kan offra mig på den. De kan låta allt stå kvar som det är, så slipper de böket med flytten. Vi måste diskutera priset lite först bara.
  10. 5
    Jo, men jag kan offra mig på den. De kan låta allt stå kvar som det är, så slipper de böket med flytten. Vi måste diskutera priset lite först bara.
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Nej, fy... Vräkigt, vulgärt och väldigt ocharmigt. Inte det minsta hemtrevligt i mina ögon.
  12. 6
    Nej, fy... Vräkigt, vulgärt och väldigt ocharmigt. Inte det minsta hemtrevligt i mina ögon.
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    'Mycket att städa, tycker ajg. Annars är det ju lite roligt
  14. 7
    'Mycket att städa, tycker ajg. Annars är det ju lite roligt
  15. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #8

    Har man till den prislappen...

    ...så har man nog råd med någon som städar åt en också, även utan RUT-avdrag. Inredningen är ju ointressant för den som skall tänka sig att bo där själv, den föjer knappast med, men det var en rätt imponerande lägenhet som sådan mitt i smeten i Stockholm.

    Det syns ju på priset också.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  16. 8
    Har man till den prislappen... ...så har man nog råd med någon som städar åt en också, även utan RUT-avdrag. Inredningen är ju ointressant för den som skall tänka sig att bo där själv, den föjer knappast med, men det var en rätt imponerande lägenhet som sådan mitt i smeten i Stockholm.

    Det syns ju på priset också.
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9

    Jag gillade bara..

    ... takterrassen som jag ändå inte skulle använda.
  18. 9
    Jag gillade bara.. ... takterrassen som jag ändå inte skulle använda.
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Om jag bodde där skulle jag ha en helt annan inredningsstil, men jag gillar alla trappor och vinklar och vrår som verkar finnas Och jag skulle nog gilla altanen och balkongerna.
  20. 10
    Om jag bodde där skulle jag ha en helt annan inredningsstil, men jag gillar alla trappor och vinklar och vrår som verkar finnas Och jag skulle nog gilla altanen och balkongerna.
  21. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #11
    Tänkte exakt samma sak, jag fick svindel bara genom att se bilderna

    Nej, visst stor, bra läge, men hade jag haft 58 mille att lägga på en lägenhet, så hade jag inte valt den
  22. 11
    Tänkte exakt samma sak, jag fick svindel bara genom att se bilderna

    Nej, visst stor, bra läge, men hade jag haft 58 mille att lägga på en lägenhet, så hade jag inte valt den
  23. Kerstimärta
    #12
    Jag skulle kunna bo där.

    Lite väl få sovrum. Men, man kan väl kampera i ngt av alla sällskapsrum också.

    Minus för läget. Verkar knepigt att få gå i skogen med hundarna lösa bakom knuten.
  24. 12
    Jag skulle kunna bo där.

    Lite väl få sovrum. Men, man kan väl kampera i ngt av alla sällskapsrum också.

    Minus för läget. Verkar knepigt att få gå i skogen med hundarna lösa bakom knuten.
  25. Salander
    #13
    Takterassen skulle jag gilla, helt klart, samt utrymmet i stort. Takbjälkar i bladguld känns lite overkill.
  26. 13
    Takterassen skulle jag gilla, helt klart, samt utrymmet i stort. Takbjälkar i bladguld känns lite overkill.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar