Godmorgon fredag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Godmorgon fredag,

    inget regn, ingen sol än så länge, men det fortsätter att kännas klibbigt. Idag ska jag ha mitt första förhör någonsin innefattande kemi, men turligt nog bara till hälften - jag får plocka fram några gamla fysikuppgifter också ! Och jag känner mig förberedd. Nästa vecka oroar mig mer, men det ska jag försöka att inte tänka på just idag. Gubben var på en föreläsning (full konsertsal !) häromkvällen då en tydligen känd fransk psykiater bland annat sa' att kännetecknande för en pessimist är att hen (!) inte lever i nuet, utan antingen ältar det som varit eller oroar sig för framtiden. Jag ska akta mig för att bli så'n.
    Ikväll ska vi visst fira den gångna arbetsveckan med kvällsmat på ikea .
  2. 1
    Godmorgon fredag, inget regn, ingen sol än så länge, men det fortsätter att kännas klibbigt. Idag ska jag ha mitt första förhör någonsin innefattande kemi, men turligt nog bara till hälften - jag får plocka fram några gamla fysikuppgifter också ! Och jag känner mig förberedd. Nästa vecka oroar mig mer, men det ska jag försöka att inte tänka på just idag. Gubben var på en föreläsning (full konsertsal !) häromkvällen då en tydligen känd fransk psykiater bland annat sa' att kännetecknande för en pessimist är att hen (!) inte lever i nuet, utan antingen ältar det som varit eller oroar sig för framtiden. Jag ska akta mig för att bli så'n.
    Ikväll ska vi visst fira den gångna arbetsveckan med kvällsmat på ikea .
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Solen skiner vidare. Hos mamma i södern kom det 40 cm regn igàr. Som tur är hon uppe pà berget sà hon kommer inte att bli översvämmad. Det som är bra är att alla hennes bassänger är fyllda nu eftersom hon endast har källvatten.
    Om en stund skall vi àka till fabriken och jobba med espaces verts vilket är mitt hatjobb.
    I morgon har alla i familjen sina aktiviteter, sambon skall till Cherbourg To R med en kompis, storebror har en heldag droit administratif pà uni och lillebror har tennis, multisport, bio, läkarbesök och party pà kvällen. Sambon fyller visst àr ocksà men vi fàr ta det pà söndag.
    Ha en fin fredag!
  4. 2
    Solen skiner vidare. Hos mamma i södern kom det 40 cm regn igàr. Som tur är hon uppe pà berget sà hon kommer inte att bli översvämmad. Det som är bra är att alla hennes bassänger är fyllda nu eftersom hon endast har källvatten.
    Om en stund skall vi àka till fabriken och jobba med espaces verts vilket är mitt hatjobb.
    I morgon har alla i familjen sina aktiviteter, sambon skall till Cherbourg To R med en kompis, storebror har en heldag droit administratif pà uni och lillebror har tennis, multisport, bio, läkarbesök och party pà kvällen. Sambon fyller visst àr ocksà men vi fàr ta det pà söndag.
    Ha en fin fredag!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar