Eskilstuna eller i närheten?
Gravidsnack
  1. Anonym
    #1

    Eskilstuna eller i närheten?

    Hej!

    Jag är gravid med mitt första barn och om allt går som det ska så har jag min lilla i April 2015. Är det någon mer som är gravid i Eskilstuna eller i närheten? Skulle vara kul att följas på vägen!
  2. 1
    Eskilstuna eller i närheten? Hej!

    Jag är gravid med mitt första barn och om allt går som det ska så har jag min lilla i April 2015. Är det någon mer som är gravid i Eskilstuna eller i närheten? Skulle vara kul att följas på vägen!
  3. Medlem sedan
    Sep 2014
    #2
    Hej väntar mitt andra barn med bf 23 maj om allt går vägen och jag bor i Eskilstuna
  4. 2
    Hej väntar mitt andra barn med bf 23 maj om allt går vägen och jag bor i Eskilstuna
  5. Anonym
    #3
    Citat Ursprungligen postat av Malin:) Visa inlägg
    Hej väntar mitt andra barn med bf 23 maj om allt går vägen och jag bor i Eskilstuna
    Hej! Va kul att du skrev och grattis! Hur känns det?
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av Malin:) Visa inlägg
    Hej väntar mitt andra barn med bf 23 maj om allt går vägen och jag bor i Eskilstuna
    Hej! Va kul att du skrev och grattis! Hur känns det?
  7. Medlem sedan
    Sep 2014
    #4
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Hej! Va kul att du skrev och grattis! Hur känns det?
    Hej just nu känns det lite oroligt då jag skulle vilja vara i v 12 redan då värsta missfallsrisken försvunnit, samtidigt som jag är jättelycklig över att få ett syskon till min dotter och kan knappt vänta på att få berätta för henne då jag vet att hon kommer bli sååå glad. känner mig trött och öm i brösten och har i helgen mått illa om jag inte ätit direkt jag känner mig hungrig men allt det är ju tecken på att liten finns därinne
    Hur mår du själv? Spännande med första barnet!!!
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Hej! Va kul att du skrev och grattis! Hur känns det?
    Hej just nu känns det lite oroligt då jag skulle vilja vara i v 12 redan då värsta missfallsrisken försvunnit, samtidigt som jag är jättelycklig över att få ett syskon till min dotter och kan knappt vänta på att få berätta för henne då jag vet att hon kommer bli sååå glad. känner mig trött och öm i brösten och har i helgen mått illa om jag inte ätit direkt jag känner mig hungrig men allt det är ju tecken på att liten finns därinne
    Hur mår du själv? Spännande med första barnet!!!
  9. Anonym
    #5
    Åh förstår det! Men det kommer nog gå bra! Vilken vecka är du i?

    Jag mår bra, har gått in i vecka 12 nu. Så det känns bättre och lite av oron har släppt. Jag har dock börjat få ont i ryggen mer och mer, hoppas verkligen att det släpper.
  10. 5
    Åh förstår det! Men det kommer nog gå bra! Vilken vecka är du i?

    Jag mår bra, har gått in i vecka 12 nu. Så det känns bättre och lite av oron har släppt. Jag har dock börjat få ont i ryggen mer och mer, hoppas verkligen att det släpper.
  11. Medlem sedan
    Sep 2014
    #6
    Är bara i v 7 går in i v 8 i helgen så läääänge kvar till v12 tycker jag
  12. 6
    Är bara i v 7 går in i v 8 i helgen så läääänge kvar till v12 tycker jag
  13. Anonym
    #7
    Det känns som en evighet, men helt plötsligt är du där. Jag är i vecka 14 och tycker tiden går sakta. Vill få min riktiga mage nu!
  14. 7
    Det känns som en evighet, men helt plötsligt är du där. Jag är i vecka 14 och tycker tiden går sakta. Vill få min riktiga mage nu!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar