Två saker
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Två saker

    1. Nu har jag städat, och tänkte bjuda på en bild av hur det ser ut hemma hos mig:

    2. Är det fler som fått märkliga meddelanden med historier om någon som pinkar i en gränd, eller skall jag känna mig utvald?
    Bifogade bilder Bifogade bilder
  2. 1
    Två saker 1. Nu har jag städat, och tänkte bjuda på en bild av hur det ser ut hemma hos mig:

    2. Är det fler som fått märkliga meddelanden med historier om någon som pinkar i en gränd, eller skall jag känna mig utvald?
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    1. Snyggt!
    2. Det är nog den där utekissarmänniskan som brukar dyka upp här då och då och berätta anekdoter i ämnet "att kissa offentligt", och fråga om våra erfarenheter och upplevelser kring det. Vad ska man säga?... Alla har vi våra nöjen och böjelser, kanske
  4. 2
    1. Snyggt!
    2. Det är nog den där utekissarmänniskan som brukar dyka upp här då och då och berätta anekdoter i ämnet "att kissa offentligt", och fråga om våra erfarenheter och upplevelser kring det. Vad ska man säga?... Alla har vi våra nöjen och böjelser, kanske
  5. Gretah
    #3
    Jättefin hörna!

    Nej jag har inte fått nåt kissmeddelande
  6. 3
    Jättefin hörna!

    Nej jag har inte fått nåt kissmeddelande
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4
    Fint. Inget meddelande, men kissmänniskan har härjat här i flera år...inne på fråga mammor och andra ställen. Hen har inte alla pinnarna i komposten, om man säger så...
  8. 4
    Fint. Inget meddelande, men kissmänniskan har härjat här i flera år...inne på fråga mammor och andra ställen. Hen har inte alla pinnarna i komposten, om man säger så...
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5
    Fint!

    Jag tillhör, liksom du, de utvalda när det gäller meddelande om offentligt kisseri...
  10. 5
    Fint!

    Jag tillhör, liksom du, de utvalda när det gäller meddelande om offentligt kisseri...
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6
    Ok, en helt vanlig pervo alltså. Nåväl, hellre pissgult än brunt Antar jag.
  12. 6
    Ok, en helt vanlig pervo alltså. Nåväl, hellre pissgult än brunt Antar jag.
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Ditt hem lutar en aning? Fint iaf. Du kan få komma hit och städa också om du har tråkigt..

    Du kanske är utvald, jag har sluppit sånt meddelande.
  14. 7
    Ditt hem lutar en aning? Fint iaf. Du kan få komma hit och städa också om du har tråkigt..

    Du kanske är utvald, jag har sluppit sånt meddelande.
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    1. Vad roligt med bild på ditt mysiga hem!
    2. Nix, känn dig utvald..
  16. 8
    1. Vad roligt med bild på ditt mysiga hem!
    2. Nix, känn dig utvald..
  17. Salander
    #9
    1.Lever den där blomman? I så fall är jag mäkta imponerad.
    2. Nej det var flera år sedan sist jag fick det pervo-meddelandet. Verkar som hen är i återvinningsbranschen
  18. 9
    1.Lever den där blomman? I så fall är jag mäkta imponerad.
    2. Nej det var flera år sedan sist jag fick det pervo-meddelandet. Verkar som hen är i återvinningsbranschen
  19. Medlem sedan
    Apr 2001
    #10
    1. Vill du komma hem till mig och städa? Alltså det har nog aldrig ens hänt att vi haft det så välorganiserat (röjde hallskåpet förra veckan - nu ser det likadant ut igen...kaplastavar...stenar från skolan....pennor....papper.... brev...en jävla dalahäst....)
    2. Pinkar i en gränd? Men arma människa (och då menar jag inte dig), vad i all världen får man ut av att skriva om det undrar jag?
  20. 10
    1. Vill du komma hem till mig och städa? Alltså det har nog aldrig ens hänt att vi haft det så välorganiserat (röjde hallskåpet förra veckan - nu ser det likadant ut igen...kaplastavar...stenar från skolan....pennor....papper.... brev...en jävla dalahäst....)
    2. Pinkar i en gränd? Men arma människa (och då menar jag inte dig), vad i all världen får man ut av att skriva om det undrar jag?
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Ja ni har lite lustig lutning i ert hem, men det ser fint och välstädat ut

    Jag känner igen det där med pinkandet i en gränd, men det var ett bra tag sen jag hörde det. Och den berättelsen fanns i flera olika versioner. Var har du fått meddelandet?
  22. 11
    Ja ni har lite lustig lutning i ert hem, men det ser fint och välstädat ut

    Jag känner igen det där med pinkandet i en gränd, men det var ett bra tag sen jag hörde det. Och den berättelsen fanns i flera olika versioner. Var har du fått meddelandet?
  23. mandelblomma
    #12
    Jättefint. Älskar tapeten!
  24. 12
    Jättefint. Älskar tapeten!
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13

    Märkliga meddelanden?

    här? Nej får aldrig några märkliga meddelande, bara beundrarpost
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  26. 13
    Märkliga meddelanden? här? Nej får aldrig några märkliga meddelande, bara beundrarpost
  27. Medlem sedan
    Nov 2003
    #14
    Tack för era svar! Självklart är det en riktig blomma Salander, I don't do plastic (och dessutom får jag bra pris på blomavdelningen där jag jobbar så jag byter när den gamla dör).
  28. 14
    Tack för era svar! Självklart är det en riktig blomma Salander, I don't do plastic (och dessutom får jag bra pris på blomavdelningen där jag jobbar så jag byter när den gamla dör).
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar