Ang trådstarter
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Ang trådstarter

    Ni vet ju att det är jättestruligt att göra trådstarter (i alla fall för många), man får skriva sakta och kolla att varje tangentslag kommer med. Redax verkar inte kunna hitta nån lösning på problemet.

    Men jag har en lösning. Om ni klickar på A/A-knappen uppe i vänstra hörnet så funkar det jättebra att skriva sen
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    Ang trådstarter Ni vet ju att det är jättestruligt att göra trådstarter (i alla fall för många), man får skriva sakta och kolla att varje tangentslag kommer med. Redax verkar inte kunna hitta nån lösning på problemet.

    Men jag har en lösning. Om ni klickar på A/A-knappen uppe i vänstra hörnet så funkar det jättebra att skriva sen
  3. Salander
    #2
    Är det en webbläsarfråga? Har aldrig haft de problemen, som ni kanske märker . Har Chrome.
  4. 2
    Är det en webbläsarfråga? Har aldrig haft de problemen, som ni kanske märker . Har Chrome.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Ja det kanske det är. Jag har IE. Men det är flera som skrivit om det inne på F&S och det verkar inte som att alla har samma system. Och jag har IE på jobbet och där är det aldrig några problem.
  6. 3
    Ja det kanske det är. Jag har IE. Men det är flera som skrivit om det inne på F&S och det verkar inte som att alla har samma system. Och jag har IE på jobbet och där är det aldrig några problem.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Hm, jag aldrig heller...

    haft det strulet. Konstigt. Kör FF.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Hm, jag aldrig heller... haft det strulet. Konstigt. Kör FF.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Ok. Ja det kanske är en webbläsarfråga ändå.
  10. 5
    Ok. Ja det kanske är en webbläsarfråga ändå.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar