Extra glad ikväll?
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    Extra glad ikväll?

    Jag har ju två pojkar och är som bekant själv en av kvinnligt kön. Jag trivs jättebra med det och saknar inte att inte ha ngn dotter.

    Men, det är extra roligt när ngt av barnen tar hem flickor till oss. Bara för att liksom.

    Idag har yngste sonen tre flickor hos sig för en sleepover. De kom i förmiddags och jag har haft förmånen att åka med dem och sonen på restaurang samt inhandling av diverse nödvändigheter för kvällen.

    Det har varit så roligt och härligt att se dessa tonårsflickor och hur de skrattar och grejar och hur de accepterar mig och vi kan kommunicera. Nu är de ensamma i huset sen ngn timme tillbaka. Eller ensamma. Äldste sonen har LAN...så det sitter ett gäng sjuttonåringar vid vardagsrummets matbord.

    Så, jag är extra glad ikväll för att jag kan få uppleva även tonårsflickor fast jag inte har egna såna.

    Har ni något att vara extra glad för idag?
  2. 1
    Extra glad ikväll? Jag har ju två pojkar och är som bekant själv en av kvinnligt kön. Jag trivs jättebra med det och saknar inte att inte ha ngn dotter.

    Men, det är extra roligt när ngt av barnen tar hem flickor till oss. Bara för att liksom.

    Idag har yngste sonen tre flickor hos sig för en sleepover. De kom i förmiddags och jag har haft förmånen att åka med dem och sonen på restaurang samt inhandling av diverse nödvändigheter för kvällen.

    Det har varit så roligt och härligt att se dessa tonårsflickor och hur de skrattar och grejar och hur de accepterar mig och vi kan kommunicera. Nu är de ensamma i huset sen ngn timme tillbaka. Eller ensamma. Äldste sonen har LAN...så det sitter ett gäng sjuttonåringar vid vardagsrummets matbord.

    Så, jag är extra glad ikväll för att jag kan få uppleva även tonårsflickor fast jag inte har egna såna.

    Har ni något att vara extra glad för idag?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Tråkigt svar men...

    nej det är dåligt med det, ska jag vara helt ärlig har sällan något att vara glad för, i alla fall var det så länge sen så jag har glömt. Trist men sant.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Tråkigt svar men... nej det är dåligt med det, ska jag vara helt ärlig har sällan något att vara glad för, i alla fall var det så länge sen så jag har glömt. Trist men sant.
  5. Kerstimärta
    #3
    Ja, lite trist.

    Men, kanske du gjorde en trevlig macka och fick en god dryck till det?
  6. 3
    Ja, lite trist.

    Men, kanske du gjorde en trevlig macka och fick en god dryck till det?
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Nja kanske skulle vara att jag äntligen fick de mycket skitiga kökfönstrena tvättade då
  8. 4
    Nja kanske skulle vara att jag äntligen fick de mycket skitiga kökfönstrena tvättade då
  9. Kerstimärta
    #5
    Oj, ja sånt vill man ha bortgjort. Denna årstid, när solen står lågt syns skitiga fönster extra.
  10. 5
    Oj, ja sånt vill man ha bortgjort. Denna årstid, när solen står lågt syns skitiga fönster extra.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Ja verkligen.
  12. 6
    Ja verkligen.
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Jag har...

    ju i alla fall ostbågar
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  14. 7
    Jag har... ju i alla fall ostbågar
  15. Medlem sedan
    Jan 2009
    #8
    Har varit på en mycket trevlig fest! Det är jag glad för, men nu är jag trött och inte hemma - det känns lite segt.
    Ha det gott!
  16. 8
    Har varit på en mycket trevlig fest! Det är jag glad för, men nu är jag trött och inte hemma - det känns lite segt.
  17. Medlem sedan
    Sep 2003
    #9
    Jag är kanske inte extraglad just nu, men förstår vad du menar med barnens kompisar.
    Själv har jag enbart döttrar och är helt nöjd med det men tycker att det är väldigt roligt när de har med sig pojkar hem, pojkvänner såväl som pojk-kompisar. 16-åringen umgås i ett gäng som mest består av pojkar och de är så goa när de är här. Fast det blir förbaskat svårt att ta sig fram i hallen när det är parkerat en 8-10 par skor i stl 45 och uppåt där
  18. 9
    Jag är kanske inte extraglad just nu, men förstår vad du menar med barnens kompisar.
    Själv har jag enbart döttrar och är helt nöjd med det men tycker att det är väldigt roligt när de har med sig pojkar hem, pojkvänner såväl som pojk-kompisar. 16-åringen umgås i ett gäng som mest består av pojkar och de är så goa när de är här. Fast det blir förbaskat svårt att ta sig fram i hallen när det är parkerat en 8-10 par skor i stl 45 och uppåt där
  19. Kerstimärta
    #10
    Oj, natten hade infallit!

    Hoppas du sov gott.
  20. 10
    Oj, natten hade infallit!

    Hoppas du sov gott.
  21. Kerstimärta
    #11
    Haha, ja skor i hallen är intressant.

    Vi har numera turen att ha ett jättestort skåp som sväljer typ tusen skor och jackor!
  22. 11
    Haha, ja skor i hallen är intressant.

    Vi har numera turen att ha ett jättestort skåp som sväljer typ tusen skor och jackor!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar