Badlakan
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Badlakan

    Kostade idag på mig 10 nya badlakan och vanliga små handdukar. Jättefina och vi behöver nya. Men sen när jag lade undan de gamla (för användning till annat) så saknade jag dem nästan direkt. Trista är de, men är det bara jag som tycker att gamla urtvättade frottéhanddukar är mycket bättre att torka sig med...! Har t.om en som är säkert 25 år gammal...min favorit till håret.
  2. 1
    Badlakan Kostade idag på mig 10 nya badlakan och vanliga små handdukar. Jättefina och vi behöver nya. Men sen när jag lade undan de gamla (för användning till annat) så saknade jag dem nästan direkt. Trista är de, men är det bara jag som tycker att gamla urtvättade frottéhanddukar är mycket bättre att torka sig med...! Har t.om en som är säkert 25 år gammal...min favorit till håret.
  3. Kerstimärta
    #2
    De gamla är bäst. Speciellt om man inte använder mjukmedel eller torktumlar.

    Det river så skönt då!
  4. 2
    De gamla är bäst. Speciellt om man inte använder mjukmedel eller torktumlar.

    Det river så skönt då!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Jo de gamla är bäst att torka sig med. Många gillar ju nya tjocka badlakan och jag gillar det inte alls. Tycker inte alls att de suger åt sig blötan lika bra som de gamla och inte är de lika följsamma heller. Vi är i stort behov av nya badlakan men jag drar mig för att köpa det för jag vet att jag ändå kommer att gilla de gamla bäst
  6. 3
    Jo de gamla är bäst att torka sig med. Många gillar ju nya tjocka badlakan och jag gillar det inte alls. Tycker inte alls att de suger åt sig blötan lika bra som de gamla och inte är de lika följsamma heller. Vi är i stort behov av nya badlakan men jag drar mig för att köpa det för jag vet att jag ändå kommer att gilla de gamla bäst
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    De gamla är helt klart oslagbara! Vi har massor, säkert 30 badlakan men det är de äldsta och fulaste vi gillar bäst
  8. 4
    De gamla är helt klart oslagbara! Vi har massor, säkert 30 badlakan men det är de äldsta och fulaste vi gillar bäst
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    Ja jag bar in de gamla igen och la in även de i skåpet... 😂😂😂
  10. 5
    Ja jag bar in de gamla igen och la in även de i skåpet... 😂😂😂
  11. Kerstimärta
    #6
  12. 6
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Det är kärlek det
  14. 7
    Det är kärlek det
  15. Medlem sedan
    Nov 2008
    #8
    Eller bara nån störning hos mig 😜 Det kändes liksom fel att slänga ut dem ändå haha.
  16. 8
    Eller bara nån störning hos mig 😜 Det kändes liksom fel att slänga ut dem ändå haha.
  17. Medlem sedan
    Aug 2010
    #9
    Helt rätt!
  18. 9
    Helt rätt!
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Nej i så fall skulle jag ju också vara störd och så kan det ju inte vara
  20. 10
    Nej i så fall skulle jag ju också vara störd och så kan det ju inte vara
  21. Medlem sedan
    Nov 2008
    #11
    Nej du känns rätt normal faktiskt 😀
  22. 11
    Nej du känns rätt normal faktiskt 😀
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12
    Då så, då är det alltså ren kärlek att spara sina gamla handdukar
  24. 12
    Då så, då är det alltså ren kärlek att spara sina gamla handdukar
  25. mandelblomma
    #13
    Slår dig där. Har en rosa vit jag fick av min farmor för snart 30 år sen i julklapp
  26. 13
    Slår dig där. Har en rosa vit jag fick av min farmor för snart 30 år sen i julklapp
  27. Medlem sedan
    Nov 2008
    #14
  28. 14
  29. Medlem sedan
    Nov 2003
    #15
    Jag har några gamlingar som är kanske 25 år, men de är inga favoriter.
  30. 15
    Jag har några gamlingar som är kanske 25 år, men de är inga favoriter.
  31. Medlem sedan
    Mar 2003
    #16
    Ja, de gamla är bra men de nya blir ju också bra efter ett antal tvättar. Gillar när de är så där tjocka och härliga
  32. 16
    Ja, de gamla är bra men de nya blir ju också bra efter ett antal tvättar. Gillar när de är så där tjocka och härliga
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar