Söndag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Söndag,

    S har en klasskompis här, jag ska ta med mig F och hennes tre bästakompisar till ishallen. Tänker där försöka färdigställa de pennfack jag började med, för något som känns som en evighet sedan.
  2. 1
    Söndag, S har en klasskompis här, jag ska ta med mig F och hennes tre bästakompisar till ishallen. Tänker där försöka färdigställa de pennfack jag började med, för något som känns som en evighet sedan.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Godmorgon.

    Har precis skickat man och son på säsongens första fotbollsmatch. Uppe ligger stor förkyld dotter med en kopp te. Huset behöver styras upp och även trädgården. I eftermiddag åker mannen till Tyskland. Skulle vilja att helgen hade tre dagar.
  4. 2
    Godmorgon.

    Har precis skickat man och son på säsongens första fotbollsmatch. Uppe ligger stor förkyld dotter med en kopp te. Huset behöver styras upp och även trädgården. I eftermiddag åker mannen till Tyskland. Skulle vilja att helgen hade tre dagar.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Så känner jag ofta, att tre dagars helg vore toppen! Särskilt då en dag går åt fotboll. När ska man vila liksom? Jag är dock barnledig denna helg och igår köpte jag buskar och växter till trädgården, ett projekt jag haft ett år men aldrig fått gjort. Nu är det planterat och fint, bara det växer som det ska nu också. idag blir det städning och byta lakan etc. Kanske en tur till en loppis i stan efteråt och sen kommer barnen hem.
  6. 3
    Så känner jag ofta, att tre dagars helg vore toppen! Särskilt då en dag går åt fotboll. När ska man vila liksom? Jag är dock barnledig denna helg och igår köpte jag buskar och växter till trädgården, ett projekt jag haft ett år men aldrig fått gjort. Nu är det planterat och fint, bara det växer som det ska nu också. idag blir det städning och byta lakan etc. Kanske en tur till en loppis i stan efteråt och sen kommer barnen hem.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar