Trögstartad!!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Trögstartad!!

    Hej igen.... det var värst vad det var svårt o få in nya vanor...
    Men nu jädrans! Ske in mig i viktväktarna onlinegår och ska på allvar ta tag i vikten! För en vecka sen på torsdagen fick jag nog! Vågen visade på 74,2 kg!! EN vecka senare hade jag tappat drygt 2 av dessa kilon iaf och skrev in mig igår på 69,8 kg. MEn jag har insett att jag behöver ha en metod som funkar och jag vet av erfarenhet att vv funkar.
    Nu till min fråga, visst var det väl så att det nuförtiden finns livsmedel som har fasta pointsvärden, oavsett hur mycket man äter ( så klart i rimliga mängder)? typ kött o dylikt..?? VArt hittar jag eg all info, ngn som är medlem online och kan guida mig?

    Tacksam för hjälp!

    Imorgon ska jag även ta cm-mått...

    kram på er!
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  2. 1
    Trögstartad!! Hej igen.... det var värst vad det var svårt o få in nya vanor...
    Men nu jädrans! Ske in mig i viktväktarna onlinegår och ska på allvar ta tag i vikten! För en vecka sen på torsdagen fick jag nog! Vågen visade på 74,2 kg!! EN vecka senare hade jag tappat drygt 2 av dessa kilon iaf och skrev in mig igår på 69,8 kg. MEn jag har insett att jag behöver ha en metod som funkar och jag vet av erfarenhet att vv funkar.
    Nu till min fråga, visst var det väl så att det nuförtiden finns livsmedel som har fasta pointsvärden, oavsett hur mycket man äter ( så klart i rimliga mängder)? typ kött o dylikt..?? VArt hittar jag eg all info, ngn som är medlem online och kan guida mig?

    Tacksam för hjälp!

    Imorgon ska jag även ta cm-mått...

    kram på er!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Har inga svar att ge, men vill önska dig stort lycka till

    Själv står jag nu på ca 75-76 kilo, är alltså uppe på det jag vägde 2004 när jag började viktminska Var också inne på VV, men ville gå på klass och väga mig så att jag skulle få press på mig. Men det finns väldigt få klasser här i stan
  4. 2
    Har inga svar att ge, men vill önska dig stort lycka till

    Själv står jag nu på ca 75-76 kilo, är alltså uppe på det jag vägde 2004 när jag började viktminska Var också inne på VV, men ville gå på klass och väga mig så att jag skulle få press på mig. Men det finns väldigt få klasser här i stan
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Har heller inga svar, men LYCKA TILL!

    Vad har du för målvikt?
  6. 3
    Har heller inga svar, men LYCKA TILL!

    Vad har du för målvikt?
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Jag hänger inte med i VVs nyheter, då det var tio år sedan jag själv var med och har inte gått på möten på väldigt länge. Men jag önskar dig stort lycka till och ger dig en stor peppspark!
  8. 4
    Jag hänger inte med i VVs nyheter, då det var tio år sedan jag själv var med och har inte gått på möten på väldigt länge. Men jag önskar dig stort lycka till och ger dig en stor peppspark!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar