Så roligt pass i lördags!
Träning
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Så roligt pass i lördags!

    Eftersom F&S firar 20 år hos oss så har det ordnats specialpass den 20:e varje månad och den här gången inföll ju den 20:e på en lördag, så de slog på stort och ordnade ett maratonpass. Det blev en "HIT-uppvärmning" på 10 minuter och sedan 25-30 minuter på vardera spinning, skivstång, jympa och flex och satan vad kul det var! När det var dags för flexdelen var det så att musklerna bara skrek efter stretch Ett sådant maratonpass skulle jag kunna tänka mig VARJE lördag!
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Så roligt pass i lördags! Eftersom F&S firar 20 år hos oss så har det ordnats specialpass den 20:e varje månad och den här gången inföll ju den 20:e på en lördag, så de slog på stort och ordnade ett maratonpass. Det blev en "HIT-uppvärmning" på 10 minuter och sedan 25-30 minuter på vardera spinning, skivstång, jympa och flex och satan vad kul det var! När det var dags för flexdelen var det så att musklerna bara skrek efter stretch Ett sådant maratonpass skulle jag kunna tänka mig VARJE lördag!
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Det låter jättekul! Hade jag velat prova
  4. 2
    Det låter jättekul! Hade jag velat prova
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Wow, ett sådant pass får ju med ALLT!
  6. 3
    Wow, ett sådant pass får ju med ALLT!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Ja, jisses - jag var helt hög efter den träningen!
  8. 4
    Ja, jisses - jag var helt hög efter den träningen!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Det var bland det roligaste jag har gjort en lördagsförmiddag När vi stod och körde (enkel) koreografi med hög puls i slutet av jympan så rann svetten om oss allihop...
  10. 5
    Det var bland det roligaste jag har gjort en lördagsförmiddag När vi stod och körde (enkel) koreografi med hög puls i slutet av jympan så rann svetten om oss allihop...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar