Gravid igen
Majbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Sep 2012
    #1

    Gravid igen

    Har precis plussat och har bf 30 maj. Det är mitt andra barn. Jag tycker de här första veckorna är super jobbiga och tar alldeles för lång tid. Nu vill man bara bli inskriven på mvc och sen göra RUL så man vet att allt är ok därinne =)
  2. 1
    Gravid igen Har precis plussat och har bf 30 maj. Det är mitt andra barn. Jag tycker de här första veckorna är super jobbiga och tar alldeles för lång tid. Nu vill man bara bli inskriven på mvc och sen göra RUL så man vet att allt är ok därinne =)
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Grattis!
    Välkommen hit!

    Nu är ni några som väntar ert andra barn, kul!!!
    Själv väntar jag nr5 :P
  4. 2
    Grattis!
    Välkommen hit!

    Nu är ni några som väntar ert andra barn, kul!!!
    Själv väntar jag nr5 :P
  5. Medlem sedan
    Dec 2009
    #3
    Jag håller med. Jag hade glömt hur jobbiga de här första veckorna var både när det gäller på att våga tro att det faktiskt blir ett barn och att jag är så trött och yr och illamående hela tiden. Känner inte att jag orkar vara en lika bra mamma till min 4-åring just nu. Och jag vill inte heller berätta vad som är på g just för risken för missfall. Det är det sista hon ska behöva gå igenom. Önskar att jag bara kunde sova förbi hela oktober och vakna i november när andra trimestern börjar. Och då har jag ändå många roliga grejer att se fram emot i oktober... Låg idag...
  6. 3
    Jag håller med. Jag hade glömt hur jobbiga de här första veckorna var både när det gäller på att våga tro att det faktiskt blir ett barn och att jag är så trött och yr och illamående hela tiden. Känner inte att jag orkar vara en lika bra mamma till min 4-åring just nu. Och jag vill inte heller berätta vad som är på g just för risken för missfall. Det är det sista hon ska behöva gå igenom. Önskar att jag bara kunde sova förbi hela oktober och vakna i november när andra trimestern börjar. Och då har jag ändå många roliga grejer att se fram emot i oktober... Låg idag...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar