Gravid igen efter nästan 20 år
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Sep 2014
    #1

    Gravid igen efter nästan 20 år

    Hej! Jag har en 18-årig dotter och nu är jag gravid igen! Räknas tydligen som omföderska av undersköterskan som bokade in min inskrivning? Det är lustigt.. minns allt från när jag väntade och födde min dotter, men det var så länge sedan... Så jag är definitivt ingen "expert" och känner mig helt ny i allt detta.
    Räknas man som omföderska efter så lång tid verkligen?
    Fyller 40 nu i december och det känns som om jag vunnit högsta pris på något lotteri...
  2. 1
    Gravid igen efter nästan 20 år Hej! Jag har en 18-årig dotter och nu är jag gravid igen! Räknas tydligen som omföderska av undersköterskan som bokade in min inskrivning? Det är lustigt.. minns allt från när jag väntade och födde min dotter, men det var så länge sedan... Så jag är definitivt ingen "expert" och känner mig helt ny i allt detta.
    Räknas man som omföderska efter så lång tid verkligen?
    Fyller 40 nu i december och det känns som om jag vunnit högsta pris på något lotteri...
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2
    Du kommer alltid vara omföderska även om det är många år mellan. Själv är jag gravid med barn nr 2 och det är 15 år mellan. I början tänkte jag mycket men nu känns det bra. Känner mig trygg för jag har ju trots allt gått igenom en graviditet innan och uppfostrat ett barn. Känner mig trygg i mammarollen. Grattis och lycka till! Vilken vecka är du i? Jag är i vecka 23.
  4. 2
    Du kommer alltid vara omföderska även om det är många år mellan. Själv är jag gravid med barn nr 2 och det är 15 år mellan. I början tänkte jag mycket men nu känns det bra. Känner mig trygg för jag har ju trots allt gått igenom en graviditet innan och uppfostrat ett barn. Känner mig trygg i mammarollen. Grattis och lycka till! Vilken vecka är du i? Jag är i vecka 23.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar