Torsdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Torsdag,

    ännu en - som det känns för oss ! - kall morgon, men solen ska vara på uppgång. Ska snart köra lillasyster till collège, och sedan får det nog bli en tur till stora affären som jag inte alls gillar. Men jag behöver lait ribot ! Och kaffe till svärmor med man som kommer i helgen. Borde köpa mer mat inför helgen också, men inspirationen är ungefär på noll.
    Önskar er en god dag !
  2. 1
    Torsdag, ännu en - som det känns för oss ! - kall morgon, men solen ska vara på uppgång. Ska snart köra lillasyster till collège, och sedan får det nog bli en tur till stora affären som jag inte alls gillar. Men jag behöver lait ribot ! Och kaffe till svärmor med man som kommer i helgen. Borde köpa mer mat inför helgen också, men inspirationen är ungefär på noll.
    Önskar er en god dag !
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Tack ha en fin dag själv. Här var morgonen seg eftersom vi firade nyår hos fastern igår.Det var mycket trevligt. Efter att ha känns mig utanför pga fel religion så känner jag mycket bättre nu i deras sällskap.
    Jag vill inte vara som svärmor som vägrade delta och stannade hemma.
    Det är kul för killarna att träffa den delen av släkten också.
    Idag skall jag åka in till Paris för att lämna in datorer på reparation.
    Mycket spännande, skulle hellre stanna hemma och plocka valnötter.
  4. 2
    Tack ha en fin dag själv. Här var morgonen seg eftersom vi firade nyår hos fastern igår.Det var mycket trevligt. Efter att ha känns mig utanför pga fel religion så känner jag mycket bättre nu i deras sällskap.
    Jag vill inte vara som svärmor som vägrade delta och stannade hemma.
    Det är kul för killarna att träffa den delen av släkten också.
    Idag skall jag åka in till Paris för att lämna in datorer på reparation.
    Mycket spännande, skulle hellre stanna hemma och plocka valnötter.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar