Sperman dagen efter ?
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    Sperman dagen efter ?

    Finns säkert fler än jag som analyserar allt i jakten på graviditet. Så jag undrar om det kan komma ut sperma ett helt dygn efter samlag ? Det som kommit är dessutom grynigt ! Har aldrig varit med om detta tidigare.
  2. 1
    Sperman dagen efter ? Finns säkert fler än jag som analyserar allt i jakten på graviditet. Så jag undrar om det kan komma ut sperma ett helt dygn efter samlag ? Det som kommit är dessutom grynigt ! Har aldrig varit med om detta tidigare.
  3. Medlem sedan
    Nov 2014
    #2
    Det kan komma sperma ett helt dygn efter samlag. I alla fall så gör det så på mig. Jag måste använda trosskydd dagen efter ett samlag. Det händer att det är lite grynigt. Vet dock inte hur vanligt detta är utan skriver enbart utifrån mina erfarenheter.
  4. 2
    Det kan komma sperma ett helt dygn efter samlag. I alla fall så gör det så på mig. Jag måste använda trosskydd dagen efter ett samlag. Det händer att det är lite grynigt. Vet dock inte hur vanligt detta är utan skriver enbart utifrån mina erfarenheter.
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Händer mig också, ibland tom två dagar efter. Brukar också köra trosskydd!
  6. 3
    Händer mig också, ibland tom två dagar efter. Brukar också köra trosskydd!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar