Söndag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Söndag,

    nu går jag nog och lägger mig igen. Har varit vaken se'n klockan halv fem, och varit en tur på sta'n och lämnat av gubben som trodde att han skulle få något sålt idag också. Verkar dock inte vara någon framgång hittills.
  2. 1
    Söndag, nu går jag nog och lägger mig igen. Har varit vaken se'n klockan halv fem, och varit en tur på sta'n och lämnat av gubben som trodde att han skulle få något sålt idag också. Verkar dock inte vara någon framgång hittills.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Hoppas du lyckades somna om! Jag väcktes 7.30 av tre 9-åringar som tydligen hade sovit klart då (de somnade nog 23.30) men de fixade frukost själva så jag kunde dra mig nån timme till. De har sedan lekt inne och ute och sitter nu och spelar Wii trots att det är sol och 26 grader ute, ska försöka få ut dem lite innan mammorna kommer och hämtar de två kompisarna kring 15-tiden. Obs att de som tror att tre tjejer i den åldern är lugna och tysta och leker snällt med Barbie kan konstatera att det finns undantag Har nyss lagat poulet frites och ska nu ta en kaffe i trädgården.
  4. 2
    Hoppas du lyckades somna om! Jag väcktes 7.30 av tre 9-åringar som tydligen hade sovit klart då (de somnade nog 23.30) men de fixade frukost själva så jag kunde dra mig nån timme till. De har sedan lekt inne och ute och sitter nu och spelar Wii trots att det är sol och 26 grader ute, ska försöka få ut dem lite innan mammorna kommer och hämtar de två kompisarna kring 15-tiden. Obs att de som tror att tre tjejer i den åldern är lugna och tysta och leker snällt med Barbie kan konstatera att det finns undantag Har nyss lagat poulet frites och ska nu ta en kaffe i trädgården.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Nej, det blev ingen omsomnande, men jag lyckades sova "middag" en knapp timme sen eftermiddag.
    Tror jag det, att tre nio-åringar kan låta. F:s kompisar är snarast trevliga, men när man har tre-fyra 11-åriga tjejer tillsammans undrar man ibland på vilket zoo man har hamnat !
  6. 3
    Nej, det blev ingen omsomnande, men jag lyckades sova "middag" en knapp timme sen eftermiddag.
    Tror jag det, att tre nio-åringar kan låta. F:s kompisar är snarast trevliga, men när man har tre-fyra 11-åriga tjejer tillsammans undrar man ibland på vilket zoo man har hamnat !
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar