Hej tisdag!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Hej tisdag!

    Var uppe 5h30 för att vinka iväg lillebror som skulle pà skolutflykt. 3h30 buss enkel resa..
    Som tur hade en kompis fràn byn erbjudit sig att skjutsa till skolan sà jag kunde lägga mig igen en stund.
    Idag skall vi àka och köpa betongrör, väldigt spännande...zzzznark....
    Fortfarande fint väder och ganska varmt.
    Ha en fin dag!
  2. 1
    Hej tisdag! Var uppe 5h30 för att vinka iväg lillebror som skulle pà skolutflykt. 3h30 buss enkel resa..
    Som tur hade en kompis fràn byn erbjudit sig att skjutsa till skolan sà jag kunde lägga mig igen en stund.
    Idag skall vi àka och köpa betongrör, väldigt spännande...zzzznark....
    Fortfarande fint väder och ganska varmt.
    Ha en fin dag!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Betongrör kan vara riktigt vackra. Gillar betong

    Jag har ledig dag och har hittills skjutsat dotter till skola och lämnat gympaväska på den andra skolan. Kvar återstår städ, matlagning och trädgårdsarbete. Borde hitta en städfirma.
  4. 2
    Betongrör kan vara riktigt vackra. Gillar betong

    Jag har ledig dag och har hittills skjutsat dotter till skola och lämnat gympaväska på den andra skolan. Kvar återstår städ, matlagning och trädgårdsarbete. Borde hitta en städfirma.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Jag vaknade vid fyra, men somnade faktiskt om så småningom, och vaknade av att någon rörde sig i huset, vilket var tur för min väckarklocka funkar visst inte (jag behöver ju den sällan....). Två matteförhör och ett fyskförhör på programmet i eftermiddag. Måste förbereda fysikförhöret, men svärmor pratar så mycket... hon beklagar sig över skatter och konstiga regler...
    Hoppas lillebror blir nöjd med sin dag - jag tycker det låter intressant !
  6. 3
    Jag vaknade vid fyra, men somnade faktiskt om så småningom, och vaknade av att någon rörde sig i huset, vilket var tur för min väckarklocka funkar visst inte (jag behöver ju den sällan....). Två matteförhör och ett fyskförhör på programmet i eftermiddag. Måste förbereda fysikförhöret, men svärmor pratar så mycket... hon beklagar sig över skatter och konstiga regler...
    Hoppas lillebror blir nöjd med sin dag - jag tycker det låter intressant !
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar