"Harry Potter-land" utanför London??
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    "Harry Potter-land" utanför London??

    Är det någon som varit där? Det heter väl inte riktigt SÅ, men ni förstår vilket jag menar?

    21-åriga dottern bor i London nu, men har inte varit där. Jag ska åka över och hälsa på henne lite senare i höst, och tänkte att vi kunde ta en dag där och umgås rejält, vi gillar HP båda.

    Synpunkter? Räcker en dag? Värt priset och tiden?

  2. 1
    "Harry Potter-land" utanför London?? Är det någon som varit där? Det heter väl inte riktigt SÅ, men ni förstår vilket jag menar?

    21-åriga dottern bor i London nu, men har inte varit där. Jag ska åka över och hälsa på henne lite senare i höst, och tänkte att vi kunde ta en dag där och umgås rejält, vi gillar HP båda.

    Synpunkter? Räcker en dag? Värt priset och tiden?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Harry Potter Studios tror jag att det heter. Jag var där förra våren och det var hur bra som helst om man är HP fans. En dag räcker helt klart, vi var där i kanske tre timmar. Man måste boka biljett innan.
  4. 2
    Harry Potter Studios tror jag att det heter. Jag var där förra våren och det var hur bra som helst om man är HP fans. En dag räcker helt klart, vi var där i kanske tre timmar. Man måste boka biljett innan.
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3
    Det är absoult värt ett besök. Vi var där på höstlovet. Nu är ena barnet fullständigt HP galen, vi andra gillar också HP men är inte riktigt lika besatta... Det är spännande, välgjort och kul att se. För oss tog det drygt 4 timmar, så en dag räcker.
  6. 3
    Det är absoult värt ett besök. Vi var där på höstlovet. Nu är ena barnet fullständigt HP galen, vi andra gillar också HP men är inte riktigt lika besatta... Det är spännande, välgjort och kul att se. För oss tog det drygt 4 timmar, så en dag räcker.
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Gillar man HP är det bra

    Jag var där med lillemannen i förfjol och det är en stor utställning kan man säga. Den är fylld av diverse HP-attiraljer men man hinner igenom den på några timmar så SÅ stor är den inte. Jo, det är värt ett besök vill jag påstå.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Gillar man HP är det bra Jag var där med lillemannen i förfjol och det är en stor utställning kan man säga. Den är fylld av diverse HP-attiraljer men man hinner igenom den på några timmar så SÅ stor är den inte. Jo, det är värt ett besök vill jag påstå.
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5
    Tack hörrni!

    Då bokar vi in riktigt mamma-dotter-dag där när jag åker över.
  10. 5
    Tack hörrni!

    Då bokar vi in riktigt mamma-dotter-dag där när jag åker över.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar