Ska köra en liten kickstart:-)
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Ska köra en liten kickstart:-)

    Eller jag och maken. Med sekten Forever living produkts... nää jag är ingen fan av Aloe Vera - eller det är nog det att jag inte märker ett enda jota när jag dricker det - förutom att det är äckligt. MEN jag vill stödja maken som behöver gå ner och lugna IBS-magen, jag vill bryta den onda spiralen och visst - gå ner några kilon. Så på fredag börjar vi - 2 dagar med en massa aloevera, o bra typ vitaminpiller samt 3 shakes - sen 7 dagar med tillägg av lunch o middag - utan komjölksprodukter, rött kött och mjöler. Halvtrist fredag och lördagskväll med proteindrink - men va tusan - det ska gå det med! Maken och jag ska skriva 3 saker som mål efter kuren. Berättar här hur det går:-)
  2. 1
    Ska köra en liten kickstart:-) Eller jag och maken. Med sekten Forever living produkts... nää jag är ingen fan av Aloe Vera - eller det är nog det att jag inte märker ett enda jota när jag dricker det - förutom att det är äckligt. MEN jag vill stödja maken som behöver gå ner och lugna IBS-magen, jag vill bryta den onda spiralen och visst - gå ner några kilon. Så på fredag börjar vi - 2 dagar med en massa aloevera, o bra typ vitaminpiller samt 3 shakes - sen 7 dagar med tillägg av lunch o middag - utan komjölksprodukter, rött kött och mjöler. Halvtrist fredag och lördagskväll med proteindrink - men va tusan - det ska gå det med! Maken och jag ska skriva 3 saker som mål efter kuren. Berättar här hur det går:-)
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Då önskar jag er lycka till . Vet inte om jag tror på metoden men en dryg vecka kan ju knappast skada heller tänker jag
  4. 2
    Då önskar jag er lycka till . Vet inte om jag tror på metoden men en dryg vecka kan ju knappast skada heller tänker jag
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Nää - tror egentligen att kroppen inte behöver avgiftas! Inte skadligt, men inget kroppen verkligen verkligen behöver heller... få se hur det känns - om att det ger en liten snabb viktminskning som jag sen kan rida vidare på:-)
  6. 3
    Nää - tror egentligen att kroppen inte behöver avgiftas! Inte skadligt, men inget kroppen verkligen verkligen behöver heller... få se hur det känns - om att det ger en liten snabb viktminskning som jag sen kan rida vidare på:-)
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Lycka till! Jag tror att det ibland kan vara bra att bryta ett mönster helt, för att liksom "kickatstarta" igång och sedan "rida på vågen".
  8. 4
    Lycka till! Jag tror att det ibland kan vara bra att bryta ett mönster helt, för att liksom "kickatstarta" igång och sedan "rida på vågen".
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Hoppas du får effekt som kan peppa vidare sen
  10. 5
    Hoppas du får effekt som kan peppa vidare sen
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Lycka till! Försök tänka så som att du får äta och dricka gott många, många fler helger - bara just inte denna. Och vad är väl en enda helg?
  12. 6
    Lycka till! Försök tänka så som att du får äta och dricka gott många, många fler helger - bara just inte denna. Och vad är väl en enda helg?
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Spännande, lycka till!
  14. 7
    Spännande, lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar