Börjar känna mig gravid
Junibarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Börjar känna mig gravid

    Ja, graviditeten börjar ge sig tillkänna i form av illamående, trötthet, sötsug och dålig hy. Hade det rätt kämpigt med illamåendet förra gången och gruvar mig lite för att det ska bli så igen. Men samtidigt vill jag ha tecken på att allt är okej i magen, så lite illamående tar jag gärna

    Har försökt ringa för att boka tid för inskrivning på mvc men det är nästan omöjligt att komma fram under deras telefontid. Det verkar vara högt tryck på telefonen så jag fastnade i telefonkö där jag inte kunde sitta i hur länge som helst. Får försöka nån annan dag helt enkelt!
  2. 1
    Börjar känna mig gravid Ja, graviditeten börjar ge sig tillkänna i form av illamående, trötthet, sötsug och dålig hy. Hade det rätt kämpigt med illamåendet förra gången och gruvar mig lite för att det ska bli så igen. Men samtidigt vill jag ha tecken på att allt är okej i magen, så lite illamående tar jag gärna

    Har försökt ringa för att boka tid för inskrivning på mvc men det är nästan omöjligt att komma fram under deras telefontid. Det verkar vara högt tryck på telefonen så jag fastnade i telefonkö där jag inte kunde sitta i hur länge som helst. Får försöka nån annan dag helt enkelt!
  3. A
    #2
    Jag har blivit så trött att jag inte kan förstå hur man ska orka med alla dessa månader. Hoppas det går över längre fram i graviditeten, men just nu undrar jag vad jag gett mig in i. Jag skulle kunna sova dygnet runt. Dessutom har min mage svullnat ordentligt. Illamående kommer och går. Tröttheten är värst!
  4. 2
    Jag har blivit så trött att jag inte kan förstå hur man ska orka med alla dessa månader. Hoppas det går över längre fram i graviditeten, men just nu undrar jag vad jag gett mig in i. Jag skulle kunna sova dygnet runt. Dessutom har min mage svullnat ordentligt. Illamående kommer och går. Tröttheten är värst!
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3
    Känner igen mig! Sötsuget är värst!

    Jag fick en tid i morgon så jag ska dit och skriva in mig.
    Hoppas på att allt är som det ska, det är ju så tidigt ännu
    Hoppas du får din tid snart
  6. 3
    Känner igen mig! Sötsuget är värst!

    Jag fick en tid i morgon så jag ska dit och skriva in mig.
    Hoppas på att allt är som det ska, det är ju så tidigt ännu
    Hoppas du får din tid snart
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4

    Börjar känna mig gravid

    Nu har jag fått tid för inskrivning den 24/10 och illamåendet har spårat iväg. Spydde första ggn i morse så jag antar att det kommer fortsätta så i några veckor nu. Känslorna väller över och jag grinar för minsta lilla. Ojojoj.. haha!
  8. 4
    Börjar känna mig gravid Nu har jag fått tid för inskrivning den 24/10 och illamåendet har spårat iväg. Spydde första ggn i morse så jag antar att det kommer fortsätta så i några veckor nu. Känslorna väller över och jag grinar för minsta lilla. Ojojoj.. haha!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar