blogg
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    blogg

    Bestämt mig för att dela med mig av bloggen ändå Så om nån är intresserad av att läsa så finns den här: syskonlangtan.bloggplatsen.se

    Den är och kommer vara anonym så länge jag inte officiellt går ut med något av det till familj och vänner (bara mamma som vet om våra svårigheter än).
  2. 1
    blogg Bestämt mig för att dela med mig av bloggen ändå Så om nån är intresserad av att läsa så finns den här: syskonlangtan.bloggplatsen.se

    Den är och kommer vara anonym så länge jag inte officiellt går ut med något av det till familj och vänner (bara mamma som vet om våra svårigheter än).
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Varit in och läst, jättebra skrivet tycker jag Håller tummarna för att det verkligen är er tur den här månaden <3
  4. 2
    Varit in och läst, jättebra skrivet tycker jag Håller tummarna för att det verkligen är er tur den här månaden <3
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3

    blogg

    Tack! Jättebra skrivet vet jag inte Blir rätt mycket svammel när man sätter igång Men det fungerar rätt bra som dagbok/terapi. Trodde inte det skulle göra så stor skillnad, men jag mår faktiskt bättre av det!
  6. 3
    blogg Tack! Jättebra skrivet vet jag inte Blir rätt mycket svammel när man sätter igång Men det fungerar rätt bra som dagbok/terapi. Trodde inte det skulle göra så stor skillnad, men jag mår faktiskt bättre av det!
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Tycker oxå att det är skönt att svammla av sig både här och på bloggen
  8. 4
    Tycker oxå att det är skönt att svammla av sig både här och på bloggen
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5

    blogg

    Flyttar fram tråden
  10. 5
    blogg Flyttar fram tråden
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar