förkylningar, skador och samandragningar
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2014
    #1

    förkylningar, skador och samandragningar

    Denna höst förkylning är nu inne på andra varvet hemma hos oss och inte nog med det så skulle min äldsta på 9år gå sista rundan med hundarna i måndags kväll för att jag har så ont i mina fötter och händer. Vad händer då, jo nya hunden som är 10 månader snurrar kopplet runt hennes ben och fäller henne så att hon faller på en stor sten och har "stuckat" knät och hoppar just nu på kryckor. Själv så har jag fått karpaltunnelsyndrom, fötterna har svält, fingrarna ser ut som en blandning av prinskorvar och falukorv och jag får sammandragningar med jämna mellanrum. Plus att min barnmorska talade om att jag har bra HB men 13 i järnvärde och man bör ligga på minimum 60, så nu har jag börjat med Niferex också. JIPPi eller inte. Så nu har jag fått klaga av mig ordentligt. Annars är allt nästan bra iaf. Ha en trevlig dag
  2. 1
    förkylningar, skador och samandragningar Denna höst förkylning är nu inne på andra varvet hemma hos oss och inte nog med det så skulle min äldsta på 9år gå sista rundan med hundarna i måndags kväll för att jag har så ont i mina fötter och händer. Vad händer då, jo nya hunden som är 10 månader snurrar kopplet runt hennes ben och fäller henne så att hon faller på en stor sten och har "stuckat" knät och hoppar just nu på kryckor. Själv så har jag fått karpaltunnelsyndrom, fötterna har svält, fingrarna ser ut som en blandning av prinskorvar och falukorv och jag får sammandragningar med jämna mellanrum. Plus att min barnmorska talade om att jag har bra HB men 13 i järnvärde och man bör ligga på minimum 60, så nu har jag börjat med Niferex också. JIPPi eller inte. Så nu har jag fått klaga av mig ordentligt. Annars är allt nästan bra iaf. Ha en trevlig dag
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Samma som förkylningen här. Alla 3 går återigen och snörvlar och har väldigt ont i leder/muskler.
    Stackars tjej! Som om det andra inte räckte! Hon får krya på sig!!
    Ska du nu få det med, att det inte tar slut!
    Klaga du av dig, det man har denna sidan till också!!
    Stor styrkekram till dig!!
  4. 2
    Samma som förkylningen här. Alla 3 går återigen och snörvlar och har väldigt ont i leder/muskler.
    Stackars tjej! Som om det andra inte räckte! Hon får krya på sig!!
    Ska du nu få det med, att det inte tar slut!
    Klaga du av dig, det man har denna sidan till också!!
    Stor styrkekram till dig!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar