Lördag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Lördag,

    äter flingor och lait ribot, ska dricka dagens första kopp te. Grått är det ute - vi har visst blivit lovade en grå men inte särskilt kall helg - och i grått har jag också klätt mig. Hittade en Rabaldertunika som CexVa var med när jag köpte för ett antal år och kilon (både ner och sedermera mest upp) sedan. För en gångs skull ska jag inte träffa en enda elev och troligen ingen annan "utomstående" heller, så idag tänker jag att dagen får bli som det blir på alla sätt. Storasyster har åkt till sta'n för att gå på bio och shoppa med ett par kompisar. Gubben har åkt med lillasyster till sjukgymnasten. Någonstans finns det kanske en trädgårdskatt...
    Hej på er !
  2. 1
    Lördag, äter flingor och lait ribot, ska dricka dagens första kopp te. Grått är det ute - vi har visst blivit lovade en grå men inte särskilt kall helg - och i grått har jag också klätt mig. Hittade en Rabaldertunika som CexVa var med när jag köpte för ett antal år och kilon (både ner och sedermera mest upp) sedan. För en gångs skull ska jag inte träffa en enda elev och troligen ingen annan "utomstående" heller, så idag tänker jag att dagen får bli som det blir på alla sätt. Storasyster har åkt till sta'n för att gå på bio och shoppa med ett par kompisar. Gubben har åkt med lillasyster till sjukgymnasten. Någonstans finns det kanske en trädgårdskatt...
    Hej på er !
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Godkväll

    Hoppas lördagen blev lugn och skön. Här har inte mycket blivit gjort förutom ta sonen till scoutläger för en natt.
  4. 2
    Godkväll

    Hoppas lördagen blev lugn och skön. Här har inte mycket blivit gjort förutom ta sonen till scoutläger för en natt.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Här blev nog inte så mycket gjort heller, men ändå lyckades jag inte att vara helt så lat som jag hade tänkt...
    Scoutläger för en natt, kallar jag hajk .
  6. 3
    Här blev nog inte så mycket gjort heller, men ändå lyckades jag inte att vara helt så lat som jag hade tänkt...
    Scoutläger för en natt, kallar jag hajk .
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar