Håhå jaja
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Håhå jaja

    Haha iggningar och folk som går bananas för att man ifrågasätter det de själv skrivit och sen inte följer. Och jag som är på kurs hela dagen imorgon och inte har tillgång till dator, kan ju bli riktigt spännande att komma in här imorgon kväll

    Men nu ska jag gå och sova, har lovat mig själv belöning för de vardagardagar (jo söndag är ju helg, men kväll före vardag/jobbdag) då jag lägger mig senast 22.30 så jag måste avvika nu *låtsas att klockan inte är nån minut över*.
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    Håhå jaja Haha iggningar och folk som går bananas för att man ifrågasätter det de själv skrivit och sen inte följer. Och jag som är på kurs hela dagen imorgon och inte har tillgång till dator, kan ju bli riktigt spännande att komma in här imorgon kväll

    Men nu ska jag gå och sova, har lovat mig själv belöning för de vardagardagar (jo söndag är ju helg, men kväll före vardag/jobbdag) då jag lägger mig senast 22.30 så jag måste avvika nu *låtsas att klockan inte är nån minut över*.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hm, ja ordet vardagardagar kan ju kortas av lite om man så önskar
  4. 2
    Hm, ja ordet vardagardagar kan ju kortas av lite om man så önskar
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Men det är bra att du är tydlig, det finns ju vardagarnätter också...
  6. 3
    Men det är bra att du är tydlig, det finns ju vardagarnätter också...
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Sant
  8. 4
    Sant
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar