Jag vill skicka en tanke till alla er
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Jag vill skicka en tanke till alla er

    som brottas med jävliga saker i livet härinne. Ibland när jag läser här inser man hur lite jag egentligen vet om hur det är att ha det riktigt tufft med sjuka barn och sjuka partners och egna sjukdomar och what not. Jag vet inte riktigt vad jag skall säga förutom att livet är orättvist och att livet suger åsna ibland.

    Jag hoppas att det blir bättre för er allihopa snart, snart.
  2. 1
    Jag vill skicka en tanke till alla er som brottas med jävliga saker i livet härinne. Ibland när jag läser här inser man hur lite jag egentligen vet om hur det är att ha det riktigt tufft med sjuka barn och sjuka partners och egna sjukdomar och what not. Jag vet inte riktigt vad jag skall säga förutom att livet är orättvist och att livet suger åsna ibland.

    Jag hoppas att det blir bättre för er allihopa snart, snart.
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Jag håller med dig. Jag tror att jag bara svarade Salander igår, men det var ju flera som berättade om jobbiga situationer. Jag hoppas verkligen att det löser sig med tiden, och att de får den hjälp som behövs!
  4. 2
    Jag håller med dig. Jag tror att jag bara svarade Salander igår, men det var ju flera som berättade om jobbiga situationer. Jag hoppas verkligen att det löser sig med tiden, och att de får den hjälp som behövs!
  5. Kerstimärta
    #3
    Läste tillbaka....oj, vad mycket tråkigt och jobbigt och svårt flera brottas med.

    Jag kan bara instämma i din förhoppning! Samt att det låter som för mycket....var nu den gränsen går.
  6. 3
    Läste tillbaka....oj, vad mycket tråkigt och jobbigt och svårt flera brottas med.

    Jag kan bara instämma i din förhoppning! Samt att det låter som för mycket....var nu den gränsen går.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar