Tisdag igen!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Tisdag igen!

    Det regnar som omväxling. Jobbar hemma. Om en stund skall vi till kardiologen med lillebror för en liten koll. Husläkaren tyckte hans hjärta slog fort. Jag tror inte det är nàgot men hon är ganska petnoga sà vi följer hennes ràd.
    Sambon är ute pà fabriken och har det tràkigt; hans alltiallo som springer överallt, öppnar och làser dörrar och gör alla ärenden är hemma sà han fàr klara sig själv idag. Jag har ganska tràkigt när jag är där sà det är skönt att slippa idag.
    Inget nytt annars. Det är sà skönt när det är lov och man slipper rusa upp pà morgonen. Pà söndag övergàr vi visst till vintertid vilket jag tycker är ocksà skönt. Tror man blir lite störd av att ha tvà timmars skillnad med riktiga soltiden under sommarhalvàret. Pà förskolan sa fröknarna att barnen var mycket bättre rytmmässigt när det var vintertid.
    Ha en fin dag!
  2. 1
    Tisdag igen! Det regnar som omväxling. Jobbar hemma. Om en stund skall vi till kardiologen med lillebror för en liten koll. Husläkaren tyckte hans hjärta slog fort. Jag tror inte det är nàgot men hon är ganska petnoga sà vi följer hennes ràd.
    Sambon är ute pà fabriken och har det tràkigt; hans alltiallo som springer överallt, öppnar och làser dörrar och gör alla ärenden är hemma sà han fàr klara sig själv idag. Jag har ganska tràkigt när jag är där sà det är skönt att slippa idag.
    Inget nytt annars. Det är sà skönt när det är lov och man slipper rusa upp pà morgonen. Pà söndag övergàr vi visst till vintertid vilket jag tycker är ocksà skönt. Tror man blir lite störd av att ha tvà timmars skillnad med riktiga soltiden under sommarhalvàret. Pà förskolan sa fröknarna att barnen var mycket bättre rytmmässigt när det var vintertid.
    Ha en fin dag!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hej hej

    Tisdag här med men än inget regn men väldigt blåsigt.

    Är ensam hemma. E är hos en kompis och de andra två på skolan. Jag har städat sonens rum och tvättar heltäckningsmattorna i barnens rum. Fy vad det är äckligt med heltäckningsmattor. Kör tvättmaskinen konstant för att komma ikapp.
  4. 2
    Hej hej

    Tisdag här med men än inget regn men väldigt blåsigt.

    Är ensam hemma. E är hos en kompis och de andra två på skolan. Jag har städat sonens rum och tvättar heltäckningsmattorna i barnens rum. Fy vad det är äckligt med heltäckningsmattor. Kör tvättmaskinen konstant för att komma ikapp.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Tvättar du heltäckningsmattor i tvättmaskinen?
    Är ni nöjda med nya huset?
  6. 3
    Tvättar du heltäckningsmattor i tvättmaskinen?
    Är ni nöjda med nya huset?
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Jag är trött och grinig och har ont. Ingen vidare bra kombo. Har i alla fall träffat en ny elev ett par timmar på eftermiddagen, en typ 22-åring, som preparerar le concours d'instit,
    Storasyster har kommit hem och är likaledes trött och nästan grinig, efter drygt ett par dygn tillsammans med kompisar, varav ett födelsdagspyjamasparty. Dessutom lyckades hon glömma sin fiol, vilket irriterar mig något.
  8. 4
    Jag är trött och grinig och har ont. Ingen vidare bra kombo. Har i alla fall träffat en ny elev ett par timmar på eftermiddagen, en typ 22-åring, som preparerar le concours d'instit,
    Storasyster har kommit hem och är likaledes trött och nästan grinig, efter drygt ett par dygn tillsammans med kompisar, varav ett födelsdagspyjamasparty. Dessutom lyckades hon glömma sin fiol, vilket irriterar mig något.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Nej, hyrde en mattvättsmaskin som sprutar rengöringsmedel och sedan suger upp.
  10. 5
    Nej, hyrde en mattvättsmaskin som sprutar rengöringsmedel och sedan suger upp.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar