Tramsigt kan jag tycka...
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    Tramsigt kan jag tycka...

    Det är väl rätt så allvarligt med främmande ubåtar ändå.



    http://www.expressen.se/debatt/julaf...arsromantiker/
  2. 1
    Tramsigt kan jag tycka... Det är väl rätt så allvarligt med främmande ubåtar ändå.



    http://www.expressen.se/debatt/julaf...arsromantiker/
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Haha. Ja, vi kanske skulle skicka Gudrun S till diplomatiska förhandlingar med Putin. Det skulle åtminstone kunna vara kul att lyssna på.
  4. 2
    Haha. Ja, vi kanske skulle skicka Gudrun S till diplomatiska förhandlingar med Putin. Det skulle åtminstone kunna vara kul att lyssna på.
  5. Salander
    #3
    Nu blir jag alldeles mållös faktiskt....
  6. 3
    Nu blir jag alldeles mållös faktiskt....
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Såklart att en gammal kommunist tycker så.
  8. 4
    Såklart att en gammal kommunist tycker så.
  9. Gretah
    #5
    Absolut, så kan hon stå där och tugga om patriarkat med Putin, han tycker nog det är jätteintressant
  10. 5
    Absolut, så kan hon stå där och tugga om patriarkat med Putin, han tycker nog det är jätteintressant
  11. Gretah
    #6
    Är det inte mer ett uttal från en superfeminist än en gammal kommunist? Jag kommer egentligen bara till ordet patriarkat sen orkar jag inte ta till mej mer :/
  12. 6
    Är det inte mer ett uttal från en superfeminist än en gammal kommunist? Jag kommer egentligen bara till ordet patriarkat sen orkar jag inte ta till mej mer :/
  13. Gretah
    #7
    Jag undrar vad hon vill uppnå med ett sånt uttalande...
  14. 7
    Jag undrar vad hon vill uppnå med ett sånt uttalande...
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #8
    Eftersom Putin definitivt inte är kommunist blir kopplingen lite svår att förstå.
  16. 8
    Eftersom Putin definitivt inte är kommunist blir kopplingen lite svår att förstå.
  17. Salander
    #9
    Ja vi är ju knappast där idag att alla är redo att lägga ner vapnen.
  18. 9
    Ja vi är ju knappast där idag att alla är redo att lägga ner vapnen.
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    Alltså de kan inte vara friska....

    jag säger som Christopher påpekade häromdagen. De de ser på män som kristna ser på satan.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 10
    Alltså de kan inte vara friska.... jag säger som Christopher påpekade häromdagen. De de ser på män som kristna ser på satan.
  21. Gretah
    #11
    Jag håller nog med jag med. Vill man något viktigt för feminismen så tycker jag sånt här snarare verkar tvärtom.
  22. 11
    Jag håller nog med jag med. Vill man något viktigt för feminismen så tycker jag sånt här snarare verkar tvärtom.
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12

    Ja det har fn blivit..

    sjukligt det där, fy farao vad hon måste gå hemma och reta sig. Inte undra på att hon hade problem med spriten.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  24. 12
    Ja det har fn blivit.. sjukligt det där, fy farao vad hon måste gå hemma och reta sig. Inte undra på att hon hade problem med spriten.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar