Vart tar man vägen
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Vart tar man vägen

    när man inte vet vart man ska ta vägen ? Plötsligt har jag jätteont .
  2. 1
    Vart tar man vägen när man inte vet vart man ska ta vägen ? Plötsligt har jag jätteont .
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Var gör det ont?
  4. 2
    Var gör det ont?
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    I en nerv som lär vara klämd någonstans mellan nackkotorna, vilket gör att jag har ont från nacken över axeln ner till vänster armbåge. Jag blir riktigt arg ! Och jag vet att jag kommer att sova illa. Jag kan bara sova på rygg, och det vaknar jag också av efter nå'n knapp timme.*tjurar*
  6. 3
    I en nerv som lär vara klämd någonstans mellan nackkotorna, vilket gör att jag har ont från nacken över axeln ner till vänster armbåge. Jag blir riktigt arg ! Och jag vet att jag kommer att sova illa. Jag kan bara sova på rygg, och det vaknar jag också av efter nå'n knapp timme.*tjurar*
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Hoppas du får mer sömn än du trodde du skulle få och jag tycker du ska gå till en naprapat imorgon.
  8. 4
    Hoppas du får mer sömn än du trodde du skulle få och jag tycker du ska gå till en naprapat imorgon.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    Har du nån osteopat där du bor? Hoppas verkligen det går över, det är ju hemskt att ha så ont och dessutom inte kunna sova .
  10. 5
    Har du nån osteopat där du bor? Hoppas verkligen det går över, det är ju hemskt att ha så ont och dessutom inte kunna sova .
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar