Väntar på tant röd...
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    Väntar på tant röd...

    Imorgon borde jag få min mens... Då är det 14 dagar sen det fanns en stor fin äggblåsa på VUL. Längtar, betyder ju start för ivf. Inga större förhoppningar om att ett litet pyre flyttat in i magen denna gång eftersom vi knappt fick till nåt försök runt äl. Men det skulle vara komiskt om det trots allt blev något just då!

    Hur som helst, har knappt ont i brösten och det brukar jag ha innan mens. Bara den inte börjar strula nu :/ skumt att det känns som att jag LÄNGTAR efter mens, hör ju inte till vanligheterna precis! Jaja, bara att vänta nu.
  2. 1
    Väntar på tant röd... Imorgon borde jag få min mens... Då är det 14 dagar sen det fanns en stor fin äggblåsa på VUL. Längtar, betyder ju start för ivf. Inga större förhoppningar om att ett litet pyre flyttat in i magen denna gång eftersom vi knappt fick till nåt försök runt äl. Men det skulle vara komiskt om det trots allt blev något just då!

    Hur som helst, har knappt ont i brösten och det brukar jag ha innan mens. Bara den inte börjar strula nu :/ skumt att det känns som att jag LÄNGTAR efter mens, hör ju inte till vanligheterna precis! Jaja, bara att vänta nu.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Kul med nån som för omväxlingsskull längtar efter mensen
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  4. 2
    Kul med nån som för omväxlingsskull längtar efter mensen
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Mensen kom igår, punktligt på dag 27. Idag hoppas jag bli uppringd o få klartecken på om och när jag ska börja med sprutor.
  6. 3
    Mensen kom igår, punktligt på dag 27. Idag hoppas jag bli uppringd o få klartecken på om och när jag ska börja med sprutor.
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    Ledsen! Fick just besked att vi inte kan starta behandling denna månad eftersom RMC inte har tid för oss!! Usch, verkligen bakslag. Så ledsen, o blir ju inte bättre av en massa mens-hormoner i kroppen.... Tycker detta är såååå orättvist!!!!!
  8. 4
    Ledsen! Fick just besked att vi inte kan starta behandling denna månad eftersom RMC inte har tid för oss!! Usch, verkligen bakslag. Så ledsen, o blir ju inte bättre av en massa mens-hormoner i kroppen.... Tycker detta är såååå orättvist!!!!!
  9. Medlem sedan
    May 2014
    #5
    Men fy vilket besked!!! När kan ni börja då? Vi slipper ju sådant här då vi kör vår IVF privat, i alla fall detta första försök. Det är riktigt dyrt men då får man ju tid direkt....Massa styrkekramar till dig!
  10. 5
    Men fy vilket besked!!! När kan ni börja då? Vi slipper ju sådant här då vi kör vår IVF privat, i alla fall detta första försök. Det är riktigt dyrt men då får man ju tid direkt....Massa styrkekramar till dig!
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6

    Väntar på tant röd...

    Men fy vad tråkigt Sissa83!!! Kramar <3
  12. 6
    Väntar på tant röd... Men fy vad tråkigt Sissa83!!! Kramar <3
  13. Medlem sedan
    Jan 2014
    #7
    Ja, det känns lite tungt. Man hoppas ju så mycket och varje månad känns så lång! Dessutom sa de till oss på kliniken att det var VÄLDIGT ovanligt att man inte fick börja med behandling när mensen kom. Så jag var inställd på att börja, helt enkelt. Jaja, man blir duktig på att vänta! Gissar att det är annorlunda om man kör privat och betalar själv. Får trösta mig med att behandlingen är gratis. Förhoppningsvis kan vi starta nästa cykel istället. Bara att göra det bästa av det hela nu! Gilla läget med andra ord!
  14. 7
    Ja, det känns lite tungt. Man hoppas ju så mycket och varje månad känns så lång! Dessutom sa de till oss på kliniken att det var VÄLDIGT ovanligt att man inte fick börja med behandling när mensen kom. Så jag var inställd på att börja, helt enkelt. Jaja, man blir duktig på att vänta! Gissar att det är annorlunda om man kör privat och betalar själv. Får trösta mig med att behandlingen är gratis. Förhoppningsvis kan vi starta nästa cykel istället. Bara att göra det bästa av det hela nu! Gilla läget med andra ord!
  15. Medlem sedan
    Jan 2011
    #8
    Nej vad tråkigt! Men tiden går som tur framåt...Men segt och otroligt jobbigt med ett sånt besked.
  16. 8
    Nej vad tråkigt! Men tiden går som tur framåt...Men segt och otroligt jobbigt med ett sånt besked.
  17. Medlem sedan
    Mar 2008
    #9
    Meeen BLÄÄÄ!!!! Jaha bara bryt ihop och kom igen <3 KRAAAM
  18. 9
    Meeen BLÄÄÄ!!!! Jaha bara bryt ihop och kom igen <3 KRAAAM
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar