Angående aktiviteten här....
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    Angående aktiviteten här....

    Haha liksom.

    Så länge man liksom startar egna trådar och knappt alls funderar över att svara i andras.

    Eller så ja, har iggagrejen.

    Men iaf. ja det dör ut. För vi bryr oss inte längre.
  2. 1
    Angående aktiviteten här.... Haha liksom.

    Så länge man liksom startar egna trådar och knappt alls funderar över att svara i andras.

    Eller så ja, har iggagrejen.

    Men iaf. ja det dör ut. För vi bryr oss inte längre.
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Ledsamt. Det stämmer också ganska väl med vad jag förutspådde, när man införde igga-funktionen.
  4. 2
    Ledsamt. Det stämmer också ganska väl med vad jag förutspådde, när man införde igga-funktionen.
  5. Kerstimärta
    #3
    Tja, jag drog också den tråden.....

    Fast, nog kan man greja mad andras trådar. Om det inte är så att dessa är man själv iggade i?
  6. 3
    Tja, jag drog också den tråden.....

    Fast, nog kan man greja mad andras trådar. Om det inte är så att dessa är man själv iggade i?
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4
    Men hur menar du nu?

    Just nu är det väl en massa trådar med en massa svar i?
    lyrasmamma.wordpress.com
  8. 4
    Men hur menar du nu?

    Just nu är det väl en massa trådar med en massa svar i?
  9. Kerstimärta
    #5
    Hmmm, allt är relativt kanske?
  10. 5
    Hmmm, allt är relativt kanske?
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Tja förr skrevs här...

    minst 8-10 sidor om dagen medan nu skrivs det max 8-10 inlägg om dagen. Det är ljusårs skillnad liksom men det känner bara dom till som har hängt här i en sådär 10-16 år.

    Men hur menar du nu?

    Just nu är det väl en massa trådar med en massa svar i?
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Tja förr skrevs här... minst 8-10 sidor om dagen medan nu skrivs det max 8-10 inlägg om dagen. Det är ljusårs skillnad liksom men det känner bara dom till som har hängt här i en sådär 10-16 år.

    Men hur menar du nu?

    Just nu är det väl en massa trådar med en massa svar i?
  13. Medlem sedan
    Mar 2000
    #7
    Det är klart att det är. Men om det är bättre fart nu än det varit på veckor, kanske månader, varför då skriva en sådan kommentar nu? Vad är syftet med den?
    lyrasmamma.wordpress.com
  14. 7
    Det är klart att det är. Men om det är bättre fart nu än det varit på veckor, kanske månader, varför då skriva en sådan kommentar nu? Vad är syftet med den?
  15. Medlem sedan
    Mar 2000
    #8
    Jaha, ja då kanske min upplevelse inte räknas eftersom jag bara har hängt på aff (fn) i drygt 14 år. =)

    Sorry, men den här ts var bara så underlig...
    lyrasmamma.wordpress.com
  16. 8
    Jaha, ja då kanske min upplevelse inte räknas eftersom jag bara har hängt på aff (fn) i drygt 14 år. =)

    Sorry, men den här ts var bara så underlig...
  17. Kerstimärta
    #9
    Syftet var en lyftning av iggafunktionens vara eller inte.

    Jag tycker den är kass. Men, använder den med gott resultat.
  18. 9
    Syftet var en lyftning av iggafunktionens vara eller inte.

    Jag tycker den är kass. Men, använder den med gott resultat.
  19. Kerstimärta
    #10
    Haha, underlig? Du är underlig eftersom du inte ens förstår enkla TS.
  20. 10
    Haha, underlig? Du är underlig eftersom du inte ens förstår enkla TS.
  21. Kerstimärta
    #11
    Ja, du verkar dessutom endast vara intresserad av TS gällande aktiviteten här. Har du kanske egna funderingar eller annat som är TS tycker ju jag det ger mer tyngd i dina tankar i denna TS och för övrigt i MaryTs.

    Ja, jag såg att du även svarade i S-JJs tråd gällande tvålen.

    Du hänger med helt enkelt!
  22. 11
    Ja, du verkar dessutom endast vara intresserad av TS gällande aktiviteten här. Har du kanske egna funderingar eller annat som är TS tycker ju jag det ger mer tyngd i dina tankar i denna TS och för övrigt i MaryTs.

    Ja, jag såg att du även svarade i S-JJs tråd gällande tvålen.

    Du hänger med helt enkelt!
  23. Medlem sedan
    Mar 2000
    #12
    Men nu tror jag att du har förväxlat mig med någon annan?!

    Ja, jag har inte supermycket tid att hänga här. Jag har fem barn, varav fyra här hemma, och det tar en hel del tid.

    Men jag svarar på så många ts jag hinner (oftast försöker jag svara på samtliga på förstasidan, om det är saker där jag kan tillföra något, annars avstår jag) och startar en hel del ts själv i saker som jag funderar över eller vill ha input på. Senast här nere om en femåring vars beteende jag undrade över.

    Jag blir faktiskt lite ledsen nu.
    lyrasmamma.wordpress.com
  24. 12
    Men nu tror jag att du har förväxlat mig med någon annan?!

    Ja, jag har inte supermycket tid att hänga här. Jag har fem barn, varav fyra här hemma, och det tar en hel del tid.

    Men jag svarar på så många ts jag hinner (oftast försöker jag svara på samtliga på förstasidan, om det är saker där jag kan tillföra något, annars avstår jag) och startar en hel del ts själv i saker som jag funderar över eller vill ha input på. Senast här nere om en femåring vars beteende jag undrade över.

    Jag blir faktiskt lite ledsen nu.
  25. Medlem sedan
    Mar 2000
    #13
    Jag undrade bara över varför du startade en ts om att aktiviteten är låg, när den som jag upplever det är högre än den varit på bra länge. Det är underligt för mig.

    Jag kan garantera dig att jag inte är det minsta underlig.
    lyrasmamma.wordpress.com
  26. 13
    Jag undrade bara över varför du startade en ts om att aktiviteten är låg, när den som jag upplever det är högre än den varit på bra länge. Det är underligt för mig.

    Jag kan garantera dig att jag inte är det minsta underlig.
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #14

    Klart din upplevelse räknas men..

    vi pratade förbi varandra bara. Jag tänkte mig i ett längre perspektiv medan du såg till det mer i nuet.

    Jaha, ja då kanske min upplevelse inte räknas eftersom jag bara har hängt på aff (fn) i drygt 14 år. =)

    Sorry, men den här ts var bara så underlig...
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  28. 14
    Klart din upplevelse räknas men.. vi pratade förbi varandra bara. Jag tänkte mig i ett längre perspektiv medan du såg till det mer i nuet.

    Jaha, ja då kanske min upplevelse inte räknas eftersom jag bara har hängt på aff (fn) i drygt 14 år. =)

    Sorry, men den här ts var bara så underlig...
  29. Medlem sedan
    Mar 2000
    #15
    Så var det nog. Jag tänkte på just nu, att det är ganska bra fart ändå.
    lyrasmamma.wordpress.com
  30. 15
    Så var det nog. Jag tänkte på just nu, att det är ganska bra fart ändå.
  31. Medlem sedan
    Mar 2000
    #16
    Jaha, jag förstår. Det framgick inte. Du skrev om aktiviteten och att det dör ut. Jag tycker att det är mer aktivitet än på länge, så det lät underligt för mig.

    Igga-funktionen har jag inga åsikter om. Har aldrig använt den och tror inte att jag gör så pass mycket väsen av mig att den skulle behövas på mig.
    lyrasmamma.wordpress.com
  32. 16
    Jaha, jag förstår. Det framgick inte. Du skrev om aktiviteten och att det dör ut. Jag tycker att det är mer aktivitet än på länge, så det lät underligt för mig.

    Igga-funktionen har jag inga åsikter om. Har aldrig använt den och tror inte att jag gör så pass mycket väsen av mig att den skulle behövas på mig.
  33. Kerstimärta
    #17
    Tja, det var såklart inte min mening. Inte mer än att du avsåg att din tanke om att min TS är underlig skulle göra TS, dvs mig lite nere....
  34. 17
    Tja, det var såklart inte min mening. Inte mer än att du avsåg att din tanke om att min TS är underlig skulle göra TS, dvs mig lite nere....
  35. Medlem sedan
    Mar 2000
    #18
    Jag tyckte att din ts var underlig, i betydelsen att jag inte förstod den och därför frågade vad du menade. Det är något helt annat än att säga att jag är underlig och att jag bara svarar på ts om aktiviteten samt att raljera om att jag "hänger med."

    Sak och person är väldigt olika saker och bra att skilja på.
    lyrasmamma.wordpress.com
  36. 18
    Jag tyckte att din ts var underlig, i betydelsen att jag inte förstod den och därför frågade vad du menade. Det är något helt annat än att säga att jag är underlig och att jag bara svarar på ts om aktiviteten samt att raljera om att jag "hänger med."

    Sak och person är väldigt olika saker och bra att skilja på.
  37. Kerstimärta
    #19
    Men allvarligt.

    Okej, då vet jag detta. Du kanske ska undvika mina TS då? Enklare så att vi slipper diskutera hur och vem som är underlig....
  38. 19
    Men allvarligt.

    Okej, då vet jag detta. Du kanske ska undvika mina TS då? Enklare så att vi slipper diskutera hur och vem som är underlig....
  39. Medlem sedan
    Mar 2000
    #20
    Men allvarligt, jag tycker inte att du är underlig. Det har jag ingen uppfattning om. Jag förstod inte din kommentar och frågade om den, får man inte göra det utan att behöva utstå kommentarer om sin egen person, menar du?
    lyrasmamma.wordpress.com
  40. 20
    Men allvarligt, jag tycker inte att du är underlig. Det har jag ingen uppfattning om. Jag förstod inte din kommentar och frågade om den, får man inte göra det utan att behöva utstå kommentarer om sin egen person, menar du?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar