Torsdag
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Torsdag

    Börjar känna mig less på att jobba nu, vill vara hemma med barnen hela lovet! Idag och i morgon ska lilla E vara på fritids, tyckte hon skulle göra lite annat än att sitta vid tv och dator med storasyskonen. Tyvärr har hon fått huvudlöss och det känns lite knepigt om jag inte säger till personalen, men får hon vara där om de vet om att hon har? Jag har redan betalat för dessa dagar och hur som helst har hon ju blivit smittad själv i skolan så egentligen är det väl ingen anledning att inte få vara med andra barn? Känner mig helt novis, har aldrig varit med om löss förr! Ha en bra dag och HiB, se till att få en tid hos en osteopat, det kan det vara värt.
  2. 1
    Torsdag Börjar känna mig less på att jobba nu, vill vara hemma med barnen hela lovet! Idag och i morgon ska lilla E vara på fritids, tyckte hon skulle göra lite annat än att sitta vid tv och dator med storasyskonen. Tyvärr har hon fått huvudlöss och det känns lite knepigt om jag inte säger till personalen, men får hon vara där om de vet om att hon har? Jag har redan betalat för dessa dagar och hur som helst har hon ju blivit smittad själv i skolan så egentligen är det väl ingen anledning att inte få vara med andra barn? Känner mig helt novis, har aldrig varit med om löss förr! Ha en bra dag och HiB, se till att få en tid hos en osteopat, det kan det vara värt.
  3. Medlem sedan
    Jan 1999
    #2
    Hej hej!!!

    Ingen aning om hur det är med löss, har aldrig haft löss själv och inte mina barn heller Huvva!!! Men rent spontant så där så tycker jag väl att om ens barn har löss så borde dom vara hemma tills de är fria från inneboende, för att undvika att andra barn blir återsmittade.... Men ifall alla redan har, so what? Prata med personalen!!

    Trisst att behöva jobba när barnen har lov!! Här är det skolstrejk så mina barn är hemma. Jag har lagt om mitt schema lite så idag jobbar jag bara kväll så vi ska dra in till Malaga nu en stund och shoppa och softa lite...

    KRAM!
  4. 2
    Hej hej!!!

    Ingen aning om hur det är med löss, har aldrig haft löss själv och inte mina barn heller Huvva!!! Men rent spontant så där så tycker jag väl att om ens barn har löss så borde dom vara hemma tills de är fria från inneboende, för att undvika att andra barn blir återsmittade.... Men ifall alla redan har, so what? Prata med personalen!!

    Trisst att behöva jobba när barnen har lov!! Här är det skolstrejk så mina barn är hemma. Jag har lagt om mitt schema lite så idag jobbar jag bara kväll så vi ska dra in till Malaga nu en stund och shoppa och softa lite...

    KRAM!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar