thess705 amg wisc
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    thess705 amg wisc

    tack för svar.

    Det känns som att berörd skolpersonal kan vara rätt många.

    Jag är lite rädd för att vissa sen kanske bara ser det här pappret och inte personen.
    Och även om inte alla får läsa så vet man ju att det pratas,så blir det ju tyvärr.
    Oavsett vad som bestämts.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  2. 1
    thess705 amg wisc tack för svar.

    Det känns som att berörd skolpersonal kan vara rätt många.

    Jag är lite rädd för att vissa sen kanske bara ser det här pappret och inte personen.
    Och även om inte alla får läsa så vet man ju att det pratas,så blir det ju tyvärr.
    Oavsett vad som bestämts.
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Jag vet inte om jag håller med men visst i ett arbetslag så kan det vara ett antal lärare. Men det beror ju på ditt barns problematik. För vår sons del var det viktigt att lärarna visste för att vår son skulle få en förståelse och rätt hjälp.

    Och vem skulle prata? Lärarna med varandra? Lärarna med andra? Jag tror att du ska försöka förlita dig på att skolan vill hjälpa ditt barn till så bra undervisning som möjligt. Och vara glad för att de vill göra ett test eftersom det också kräver en plan läs Socialstyrelsens tex kring detta (sök på wisc i skolan så kommer det fram).
  4. 2
    Jag vet inte om jag håller med men visst i ett arbetslag så kan det vara ett antal lärare. Men det beror ju på ditt barns problematik. För vår sons del var det viktigt att lärarna visste för att vår son skulle få en förståelse och rätt hjälp.

    Och vem skulle prata? Lärarna med varandra? Lärarna med andra? Jag tror att du ska försöka förlita dig på att skolan vill hjälpa ditt barn till så bra undervisning som möjligt. Och vara glad för att de vill göra ett test eftersom det också kräver en plan läs Socialstyrelsens tex kring detta (sök på wisc i skolan så kommer det fram).
  5. Salander
    #3
    skanetjej. Jag skickar meddelande med svar på frågan du hade till mig.
  6. 3
    skanetjej. Jag skickar meddelande med svar på frågan du hade till mig.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4
    ok tack
  8. 4
    ok tack
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar