Lördag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Lördag,

    jag tror jag tänker unna mig en lat dag - igen . Har lust att sticka. Men ägnar mig först åt att försöka få ihop ett schema nästa vecka. Det tar mycket mer tid än man kan tro, att hålla kontakt åt alla håll och kanter.
    Mår bättre dagtid, även om axeln-armen inte är "normala", men på nätterna har jag riktigt ont emellanåt. Irriterande.
  2. 1
    Lördag, jag tror jag tänker unna mig en lat dag - igen . Har lust att sticka. Men ägnar mig först åt att försöka få ihop ett schema nästa vecka. Det tar mycket mer tid än man kan tro, att hålla kontakt åt alla håll och kanter.
    Mår bättre dagtid, även om axeln-armen inte är "normala", men på nätterna har jag riktigt ont emellanåt. Irriterande.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Har också varit lat idag. Satt uppe igår och tittade på Titanic som lilla E inte sett, kom i säng 1.30 Idag har klippt sitt numera lusfria hår och i övrigt har vi inte gjort mycket, vilket är skönt. Ute grått och milt. Ikväll blir det raclette och godis framför nån film. Trist med din axel. Tycker du ska gå till en osteopat trots allt, ibland kan det göra under.
  4. 2
    Har också varit lat idag. Satt uppe igår och tittade på Titanic som lilla E inte sett, kom i säng 1.30 Idag har klippt sitt numera lusfria hår och i övrigt har vi inte gjort mycket, vilket är skönt. Ute grått och milt. Ikväll blir det raclette och godis framför nån film. Trist med din axel. Tycker du ska gå till en osteopat trots allt, ibland kan det göra under.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Relativt lat dag här också, fast jag var tvungen att gå på bio. Jag hatar att gå på bio!
    Tittar in här för första gången på vad som känns som åratal och konstaterar att scrollandet är lika irriterande fortfarande i Firefox!
    Gå och få nacken röntgad, HiB!
  6. 3
    Relativt lat dag här också, fast jag var tvungen att gå på bio. Jag hatar att gå på bio!
    Tittar in här för första gången på vad som känns som åratal och konstaterar att scrollandet är lika irriterande fortfarande i Firefox!
    Gå och få nacken röntgad, HiB!
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Jag är fortfarande förvånad över ditt scrollproblem, eftersom jag inte känner igen det. Och jag är ju ändå en relativt flitig aff:are - och jag använder alltid Firefox, Trådat forum med "visa hela trådfönstret".
    Röntgen vet jag inte ännu, tänker mer sjukgymnast.
  8. 4
    Jag är fortfarande förvånad över ditt scrollproblem, eftersom jag inte känner igen det. Och jag är ju ändå en relativt flitig aff:are - och jag använder alltid Firefox, Trådat forum med "visa hela trådfönstret".
    Röntgen vet jag inte ännu, tänker mer sjukgymnast.
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Jag och lillasyster har varit på ishockey ! Hemmalaget förlorade med 2 - 6.... Vi har hittills aldrig sett dem vinna.
  10. 5
    Jag och lillasyster har varit på ishockey ! Hemmalaget förlorade med 2 - 6.... Vi har hittills aldrig sett dem vinna.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar