Jag vill varmt rekommendera alla...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Jag vill varmt rekommendera alla...

    ...att se Stefan Jarls dokumentär "Godheten" som visas i ytterligare tre (3!) dagar på SVT Play. (Man vågade inte visa den innan valet, och har nu bara visat den i Kunskapskanalen.)

    http://www.svtplay.se/video/2417360/godheten
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Jag vill varmt rekommendera alla... ...att se Stefan Jarls dokumentär "Godheten" som visas i ytterligare tre (3!) dagar på SVT Play. (Man vågade inte visa den innan valet, och har nu bara visat den i Kunskapskanalen.)

    http://www.svtplay.se/video/2417360/godheten
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    PS. Den som inte står ut med filmens innehåll kan alltid skruva ned ljudet och bara njuta av de fantastiskt vackra naturbilderna.
  4. 2
    PS. Den som inte står ut med filmens innehåll kan alltid skruva ned ljudet och bara njuta av de fantastiskt vackra naturbilderna.
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Det är en bra film, men jag kan inte låta bli att undra vem "man" är som inte vågade visa filmen Haqvin?
  6. 3
    Det är en bra film, men jag kan inte låta bli att undra vem "man" är som inte vågade visa filmen Haqvin?
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Man = SVT.
  8. 4
    Man = SVT.
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Det är en uttalat politisk film

    Att man inte visade den innan valet var för att SVT skall vara opartiska så frågan var inte OM de skulle visa en vänsterpropagandafilm utan NÄR.

    NÄR de visar en högerpropagandafilm vore väldigt intressant att veta. Mig veterligt har det aldrig hänt men jag skulle gärna höra något om när det hände i så fall...?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Det är en uttalat politisk film Att man inte visade den innan valet var för att SVT skall vara opartiska så frågan var inte OM de skulle visa en vänsterpropagandafilm utan NÄR.

    NÄR de visar en högerpropagandafilm vore väldigt intressant att veta. Mig veterligt har det aldrig hänt men jag skulle gärna höra något om när det hände i så fall...?
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Visst, den är uttalat politisk, men intervjuobjekten är sakkunniga akademiker och ekonomijournalister vid SvD, bland annat.
  12. 6
    Visst, den är uttalat politisk, men intervjuobjekten är sakkunniga akademiker och ekonomijournalister vid SvD, bland annat.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar