Godmorgon denna dag med en extra timme ;
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Godmorgon denna dag med en extra timme ;

    Själv kommer jag nyttja denna till att arbeta en timme till i trädgården.
    Det kommer annars bli en lugn dag. Halsont och hosta, ingen löprunda här inte. Men tack och lov ingen feber, så orken har man i varje fall.
    Här är det OK väder, solen kämpar sig fram ibland bland molnen, varmt (för att vara i slutet av oktober) och uppehåll.
  2. 1
    Godmorgon denna dag med en extra timme ; Själv kommer jag nyttja denna till att arbeta en timme till i trädgården.
    Det kommer annars bli en lugn dag. Halsont och hosta, ingen löprunda här inte. Men tack och lov ingen feber, så orken har man i varje fall.
    Här är det OK väder, solen kämpar sig fram ibland bland molnen, varmt (för att vara i slutet av oktober) och uppehåll.
  3. Gretah
    #2
    Jaa äntligen är tiden återställd till det som passar mej bäst Och godmorgon på dej! Här är det väldigt grått men varmt för årstiden. Jag borde masa mej ut i trädgården jag med. Har en väldigt stor lövhög jag borde förpassa till bakom "garaget" där vi dumpar diverse trädgårdsavfall. Maken byter till vinterdäck. Men jaja... Lövhögen ligger nog kvar nån timme till .
  4. 2
    Jaa äntligen är tiden återställd till det som passar mej bäst Och godmorgon på dej! Här är det väldigt grått men varmt för årstiden. Jag borde masa mej ut i trädgården jag med. Har en väldigt stor lövhög jag borde förpassa till bakom "garaget" där vi dumpar diverse trädgårdsavfall. Maken byter till vinterdäck. Men jaja... Lövhögen ligger nog kvar nån timme till .
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    Tänk vad skönt med en extra timme!
  6. 3
    Tänk vad skönt med en extra timme!
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    många som är krassliga. Vi har en liten L som fick hämtas hem från förskolan med feber i fredags. Nu är han lite hängig bara men verkar för övrigt frisk. Krya på dig!
  8. 4
    många som är krassliga. Vi har en liten L som fick hämtas hem från förskolan med feber i fredags. Nu är han lite hängig bara men verkar för övrigt frisk. Krya på dig!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Ja, morgonen blev väldigt lång! Jag skall snart åka och inhandla det sista till morgondagens höstlovsresa. Sedan skall jag packa på eftermiddagen.
  10. 5
    Ja, morgonen blev väldigt lång! Jag skall snart åka och inhandla det sista till morgondagens höstlovsresa. Sedan skall jag packa på eftermiddagen.
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    Så jäkla förvirrande med vintertid. Hade nämligen innebandymatch imorse så jag var tvungen att ha stenkoll. Nu ska jag vaska min svettiga lekamen. 🐙
  12. 6
    Så jäkla förvirrande med vintertid. Hade nämligen innebandymatch imorse så jag var tvungen att ha stenkoll. Nu ska jag vaska min svettiga lekamen. 🐙
  13. Medlem sedan
    Nov 1998
    #7
    Flera länder har sommartid året runt numera. Det trodde jag att det skulle vara när förslaget kom, eftersom det ansågs bli en massa hälsobringande effekter av mer ljus. Varför man då skulle ha två sorters tid begrep jag inte.

    http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...or-barns-halsa
  14. 7
    Flera länder har sommartid året runt numera. Det trodde jag att det skulle vara när förslaget kom, eftersom det ansågs bli en massa hälsobringande effekter av mer ljus. Varför man då skulle ha två sorters tid begrep jag inte.

    http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...or-barns-halsa
  15. Gretah
    #8
    Läste att Putin återinfört vintertid året om. Mycket bra Putin!
  16. 8
    Läste att Putin återinfört vintertid året om. Mycket bra Putin!
  17. Medlem sedan
    Dec 2005
    #9
    Iskall snubbe det där
  18. 9
    Iskall snubbe det där
  19. Medlem sedan
    Nov 1998
    #10
    Han körde med sommartid året runt 2011-2014. Folk såg kanske alldeles för mycket då, så han bestämde sig för att mörklägga året runt i stället?
  20. 10
    Han körde med sommartid året runt 2011-2014. Folk såg kanske alldeles för mycket då, så han bestämde sig för att mörklägga året runt i stället?
  21. Gretah
    #11
    Haha!
  22. 11
    Haha!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar