Nya vänner i Stockholm!
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Nya vänner i Stockholm!

    Hej, jag söker nya vänner att träffa med eller utan barn Mina gamla "vänner" vill tyvärr inte umgås när man har barn och resten har man glidit ifrån så det börjar kännas lite ensamt. Jag har en dotter på 13 månader och en till på väg BF 7/3-15.

    Hör av er om ni vill prata/träffas!

    Jessica
  2. 1
    Nya vänner i Stockholm! Hej, jag söker nya vänner att träffa med eller utan barn Mina gamla "vänner" vill tyvärr inte umgås när man har barn och resten har man glidit ifrån så det börjar kännas lite ensamt. Jag har en dotter på 13 månader och en till på väg BF 7/3-15.

    Hör av er om ni vill prata/träffas!

    Jessica
  3. Medlem sedan
    Feb 2013
    #2
    Hej, jag har glidit ifrån de flesta av mina vänner under åren och tycker det vore kul att träffa lite nya. Jag har en dotter på 9 år och en son på 1 år.
  4. 2
    Hej, jag har glidit ifrån de flesta av mina vänner under åren och tycker det vore kul att träffa lite nya. Jag har en dotter på 9 år och en son på 1 år.
  5. Medlem sedan
    Sep 2011
    #3

    Nya vänner i Stockholm!

    Hej, här finns en till mamma som söker lite nytt, hör gärna av er
  6. 3
    Nya vänner i Stockholm! Hej, här finns en till mamma som söker lite nytt, hör gärna av er
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar