Jag blir tokig på denna hosta
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Jag blir tokig på denna hosta

    En rethosta som kommer i attacker. Nu hostar vi alla ikapp hemma, snart är coccilanan slut. Halsondan är kvar, men nu placerad endast på höger sida, men det gör ont, kittlar och kliar om vartannat.
    Äh, jag ville bara gnälla lite grann
  2. 1
    Jag blir tokig på denna hosta En rethosta som kommer i attacker. Nu hostar vi alla ikapp hemma, snart är coccilanan slut. Halsondan är kvar, men nu placerad endast på höger sida, men det gör ont, kittlar och kliar om vartannat.
    Äh, jag ville bara gnälla lite grann
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Här är det oxå hostigt nu.. Började i natt och denna kittlande känslan i halsen e skitirriterande!!
  4. 2
    Här är det oxå hostigt nu.. Började i natt och denna kittlande känslan i halsen e skitirriterande!!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    I Linköping verkar det vara et utbrott av kikhosta just nu.
  6. 3
    I Linköping verkar det vara et utbrott av kikhosta just nu.
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Kokhosta är det inte tack och lov, utan mest rethosta. Men väl så irriterande, speciellt när alla hostar hemma
  8. 4
    Kokhosta är det inte tack och lov, utan mest rethosta. Men väl så irriterande, speciellt när alla hostar hemma
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Då testar du detta... Gör te, blanda i honung och riven ingefära. Låt stå Koka upp vatten, häll upp 1 dl vatten i en mugg, blanda i ingefära låt stå cirka en kvart, koka te häll på och blanda med honung. Drick innan hela dagen lång!
  10. 5
    Då testar du detta... Gör te, blanda i honung och riven ingefära. Låt stå Koka upp vatten, häll upp 1 dl vatten i en mugg, blanda i ingefära låt stå cirka en kvart, koka te häll på och blanda med honung. Drick innan hela dagen lång!
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #6
    Måste det vara honung, jag tycker det är vidrigt med honung?
  12. 6
    Måste det vara honung, jag tycker det är vidrigt med honung?
  13. Singelmorsan
    #7
    Drick ett glas vatten med 0,5-1 tsk bikarbonat, funkar oftast bra mot hosta.
  14. 7
    Drick ett glas vatten med 0,5-1 tsk bikarbonat, funkar oftast bra mot hosta.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Ja det måste det, jag tycker inte heller om honung men det fungerar. Tvinga dig!:-)
  16. 8
    Ja det måste det, jag tycker inte heller om honung men det fungerar. Tvinga dig!:-)
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Gnäll på du och jag kan instämma i kören..Hade en lättare förkylning för 5-6 veckor sedan och har hostat sen dess. Nu var det tydligen dags för höstförkylning nr 2
  18. 9
    Gnäll på du och jag kan instämma i kören..Hade en lättare förkylning för 5-6 veckor sedan och har hostat sen dess. Nu var det tydligen dags för höstförkylning nr 2
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar